سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش رابه عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :20
کل بازدید :481082
تعداد کل یاداشته ها : 256
103/1/9
7:32 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

آقای احمدی نژاد ای کاش دوستان اصولگرا هم مثل دشمنانت تور را می شناختند، همانها که با مواضع اولیه ی ریاست جمهوریت تو را شناختند، آنها که در همان دم فهمیدند با چه کسی طرف هستند، و با چه کسی باید دست و پنجه نرم کنند، همان ها که تو را شناختند و خواستند به گونه ای به اجلاس های نیویورک راهت ندهند، هرچند نتوانستند، همانها که برای جلوگیری از تاثیر حضورت و سخنرانیت در دانشگاه کلمبیا، تا می توانستند برنامه ریزی نمودند، اما نتوانستند به سیبلی که هدف گرفته بودند نزدیک شوند، بلکه چقدر دور شدند و بر زحمتشان افزودند، همان دشمنانی که هر از چند گاهی سخن از ترور شما زدند، البته تابحال نتوانسته و انشاءالله در آینده هم نخواهند توانست، البته هرچند دوستان آنها در داخل کشور روز و شب ، با هر وسیله و ابزار ممکن، اینترنت و روزنامه و اسمس و مجله و سخنرانی و ... به ترور وجهه و شخصیت و محبوبیت شما می پردازند.

آقای احمدی نژاد! آفرین بر دشمنان تو، که تور را چه زود شناختند و کشفت کردند، و خوشا به حال ما، و خوشا به حال تو که چه دشمنان زیرک و تیزی داریم! چرا که دشمن قوی و زیرک نشان از قوت و زیرکی ماست، و نیز موجب قوت و پیشرفتمان!

اما آقای احمدی نژاد، بدا به حال ما! و واقعاً جای بسی تاسف است که دوستان تو هنوز تو را نشناخته اند، و تو را کشف نکرده اند، و ناخودآگاه به طرح های دشمنانت دامن می زنند و آنها را عملی می کنند، نمی دانم اسم این کارشان را کندی و تنبلی آنها از کشف قابلیت تو بنامم یا اینکه ریشه را در حسادت درونی آنها بدانم... دوستانی که به جای کمک به تو و سرزمین شان سعی و تلاش در این دارند که زیرپایت را خالی کنند و شما را از گردونه ی قدرت خارج سازند.

کاش می توانستیم در این بازی شطرنج روزگار جای مهره های سیاه و سفید را جابجا کنیم، کاش می شد همه این دوستان بی فکر و ناآگاه را با حداقل چندی از دشمنان تیز و باهوش عوض می کردیم، من فکر می کنم که اگر دشمنان تیز و باهوش تو جای این دوستان بی فکر تو را می گرفتند با کمک به ایده های تو و عملی کردن آنها، ایران را به قدرت اول جهانی مبدل می ساختند.

اینجاست که من به یاد این حکایت مولی و سرور شیعیان می افتم که فرموده بود کاش به جای شما (خطاب به برخی از یاران خود) چندی از یاران معاویه را داشتم، و الحق که تاریخ تکرار می شود!

من به جرات اعتقاد قلبی خودم را می گویم که هرکس با قصد و غرض به مقابله با احمدی نژاد می پردازد و سعی در حذف او از صحنه ی قدرت و سیاست دارد و برای رسیدن به این هدف از هر ابزاری استفاده می کند ذره ای از حس ملی گرائی و عشق به میهن ندارد و دروغ می گوید که به دنبال سربلندی و پیشرفت ایران است چرا که همین هدف را می تواند به بهترین وجه با کمک به احمدی نژاد محقق سازد.

یقین قلبی من این است که اگر همه برای کمک به احمدی نژاد بسیج شوند، ایران در چند دهه ی آینده به قدرت اول و بلامنازع جهانی مبدل خواهد شد. البته ایران دیر و زود به این نقطه خواهد رسید اما اگر کمک دیگران قرین شود زمان آن کوتاهتر خواهد شد. به امید آن روز...


87/12/27::: 8:43 ع
نظر()
  
  

08.08.88
اگه کمی در روزشمار سال 1388 دقت کرده باشیم به این نکته ی جالب برمی خوریم که ولادت امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در روز هشتم و برج هشتم از سال هشتاد و هشت واقع شده است.
آیا رازی در این هماهنگی اعداد روز و ماه و سال با عدد ترتیبی امامت امام رضا علیه السلام وجود دارد؟ آیا ما باید منتظر وقوع رویدادی مهم در جهان یا کشور خودمان در این روز از سال باشیم؟ باید آنها که به غیب آگاهند بگویند؛ و ما که از آن بی خبریم باید منتظر رسیدن این روز بمانیم؟ البته مواظب باشیم که این مسئله ممکن است دستاویز افراد سودجوئی هم قرار بگیرد.


  
  
کسانی که در جریان برنامه های شبکه های فارسی زبان خارج از کشور هستند میدانند که اخیرا این شبکه ها به خاطر کمبود مالی! و یا جهت اختلاس مالی از مردم دست به پخش برنامه های تبلیغی برای جلب کمک مالی مردم کرده اند. این را به خاطر بسپارید.
اخیرا باخبر شدیم یاران خاتمی دست به همچین کاری زده اند, حال نظر کارشناسان فنی مختلف است برخی گویند اینها با کمبود منابع مالی جهت تبلیغ در انتخابات دهم ریاست جمهوری مواجه هستند و لذا مجبورند بخشی از این نیاز را از مردم تدارک ببینند. اما نظر اکثریت کارشناسان براین است که ماجرای انتخابات صوری بوده و بهانه ای مناسب جهت کسب درآمد کلان از مردم می باشد. به این مطلبی که تیم ویژه تجسس وبلاگ آنرا از سایت کلوب دات کام (www.cloob.com) و از کلوب اختصاصی "ستاد ملی مجازی خاتمی 88" (http://www.cloob.com/clubname/Hamrah_Sho_Aziz) یافته اند توجه کنید :
18 هزار جوان حامی خاتمی را یاری دهید
درخواست ستاد 88 از مردم ایران
18 هزار جوان حامی خاتمی را یاری دهید

یاری: ستادملی جوانان حامی سیدمحمدخاتمی(ستاد88) با انتشار اطلاعیه ای از ایرانیان درخواست کرد تا در انتخابات دهم  این ستاد را یاری دهند.

به گزارش پایگاه خبری یاری، در بخشی از این اطلاعیه ضمن تشکر از کمک‌هایی ‌که تا کنون توسط شهروندان در حمایت از ستاد88 صورت گرفته، آمده است:«ستاد ملی جوانان حامی سیدمحمد خاتمی(ستاد هشتاد وهشت) گروهی  خودجوش از جمع جوانان این مرزو بوم است که با توجه به وضعیت بغرنج کنونی ایران و باهدف نجات کشور به حمایت از نامزدی سیدمحمدخاتمی پرداخته است.»

این اطلاعیه  می افزاید این گروه در مدت زمانی اندک در همه استان های کشور فعالیت خود را آغاز کرده  وتا کنون توانسته است بیش از هجده هزار تن از جوانان ایرانی را برای حمایت از محمدخاتمی سازماندهی کند.

ستاد88 در ادامه با اشاره  به رقابت نابرابر در انتخابات آتی و امکانات مالی محدود این ستاد برای اجرایی کردن بسیاری از طرح ها وایده های جوانان از همه  ایرانیان دلسوز ملک و ملت که خواستار کمک به پروژه نجات ایرانند تقاضا کرد در این راه ستاد 88 را یاری کنند.

در پایان این اطلاعیه شماره حساب این ستاد برای دریافت کمک های مالی هم میهنان قرار گرفته است.

800-353683-9 بانک پارسیان؛به نام فاطمه عرب سرخی واسماعیل صحابه تبریزی

 وشماره شتاب(عابر بانک) ....... 2989- 1167-0610- 6221 به نام فاطمه عرب سرخی و اسماعیل صحابه

 ممنون از همراهی شما

نکات قابل تامل :
1- آیا اصلاح طلبان فقط مشکل مالی دارند؟! یا اینکه چون میدانند در انتخابات دهم قافیه را خواهند باخت لذا این کار تنها طرحی برای رسیدن به درآمدی مناسب می باشد!
2- آیا مشکل اصلاح طلبان فقط مالی و اقتصادی می باشد یا اینکه بدتر از آن دچار مشکلات و تناقضات فکری و سیاسی هستند؟
3- آیا اصلاح طلبان و یاران خاتمی در جهت به کمکهای مردمی با اپوزیسیون خارج از کشور هماهنک کرده اند؟ در اینصورت چرا یک شماره حساب مشترک جهت کمکهای مردمی اعلام نمی کنند؟
4- آیا مردم به اصلاح طلبان کمک مالی خواهند داد؟ در اینصورت دولت اصلاحات برای مردم چه کرده و چه خواهد کرد؟
5- آیا در کمک مالی به اصلاح طلبان نیت هم شرط است؟
6- آیا دولت آمریکا و لابی های صهیونیستی که آرزوی موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات دهم ریاست جمهوری را دارند هم می توانند به این شماره حساب وجوه مالی واریز کنند؟
7- آیا هزینه های تشریفاتی همایشهایی مانند "پویش دعوت از خاتمی" هم از همین کمکهای مردمی تامین میشود؟ پس آفرین به مردم ما!
8- حساب کنید با کمکهای مردمی, آقای محمدعلی ابطحی چندتا لپ تاپ خوب می تواند بخرد؟
9- حساب کنید با این کمکهای مردمی اصلاح طلبان چند اس ام اس تخریبی علیه احمدی نژاد می توانند به راه بیاندازند؟
10- حساب کنید با این کمکهای مردمی چه تعداد از وبلاگ نویسهای علیه دولت احمدی نژاد می توانند حقوق ماهیانه خودشان را از اصلاح طلبان دریافت کنند؟
11- به علت ملاحظه حوصله خوانندگان از ادامه دادن نکات بحث صرفه نظر میکنیم ...


  
  

آقای خاتمی حتی اصول سیاست و سیاست بازی ایجاب می کرد که شما علی رغم میلتان برای حفظ محبوبیت و اعتبار ته مانده ی خودتان در مقابل اهانت و نفرین طرفدارتان و تایید دیگران ، در مقابل او موضع منفی میگرفتید و عکس العمل نشان می دادید، نه این که خودتان هم دست به نفرین و لعن و اهانت برمی داشتید، یا اینکه حداقل مثل سیاست همیشگیتان سکوت می کردید.

آقای خاتمی شما و یارانتان، طرفداران احمدی نژاد را در سال 84 متهم کردید که به طور سازمان یافته و در پشت پرده هاشمی را تخریب می کنند و امروزه نیز مدعی آن هستید که شما را تخریب می کنند شما ما را متهم می کنید که پشت پرده شمار را تخریب می کنیم اما خودتان بطور علنی احمدی نژاد را تخریب و لعن می کنید!

آقای خاتمی شما مگر شعار آزادی و زنده باد مخالف سر نمی دادید؟ حال چگونه است که تنها مخالف شما (احمدی نژاد) حق حیات و اجازه ی نفس کشیدن را ندارد؟ پس بفرمائید کدام تفکر غیر از تفکر جنابعالی اجازه ی حیات دارد و از آزادی بیان برخوردار است؟

آقای خاتمی شما مگر نگفتید شعار مرگ و نفرین را حتی برای آمریکا نمی پسندید، پس چگونه است که مرگ احمدی نژاد را می خواهید؟

آقای خاتمی شما به دولت آمریکا نامه نوشتید و در آن اعلام آمادگی کردید که اسرائیل را که دستش به خون هزاران هزار مسلمان آغشته شده است به رسمیت بشناسید و به حق حیات آن احترام بگذارید، حال چگونه است که احمدی نژاد و تفکر او حتی به اندازه ی آن برای شما قابل احترام نیست؟

آقای خاتمی گوشهای خود را خوب باز کنید مردم کسی را لعن نمی کنند که شب و روز برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور تلاش می کند و خواب خود را به حداقل ممکن می رساند به طوری که در تصاویر و مصاحبه های آقای احمدی نژاد آثار خستگی و بیخوابی هویداست؛ مردم کسی را لعن و نفرین نمی کنند که به دنبال گرفتن حقی است که شما آنرا به دشمن واگذارش می کردید؛ مردم کسی را لعن و نفرین نمی کنند که خیلی از اوقات خود را  رودررو به شنیدن مشکلات مردم و درددل های آنها اختصاص می دهد؛ مردم کسی را لعن و نفرین نمی کنند که غرور و افتخار ملت ایران را نزد جهانیان به اوج خود رسانده است به طوری که با پرتاب ماهواره ی امید حیرت و شگفتی جهانیان و قدرتهای بزرگ را برانگیخت و...

آقای خاتمی مردم کسی را نفرین می کنند که دست به حراج مملکت بزند! مردم کسی را لعن و نفرین می کنند که مملکت را دودستی تقدیم به بیگانگان کند! مردم کسی را لعن و نفرین می کنند که به دولت آمریکا نامه می نویسد و می گوید ما نوکر شما هستیم شما فقط به ما حمله نکنید هر کاری بگید براتون می کنیم، اسرائیل رو به رسمیت می شناسیم، انرژی هسته ای رو تعطیلش می کنیم، و خلاصه هر گوهی بگید ما می خوریم فقط شما به ما حمله نکنید! مردم کسی رو نفرین می کنند که برای رسیدن به قدرت دست در دست اجانب و دشمنان این مردم می گذارند و مرتب به سفارت کشورهای معلوم الحال می روند و از آنها راهنمائی و خط می گیرند! و مردم کسی را لعن و نفرین میکنند که به جای اینکه از خودش بگوید و برنامه اش را برای اداره و پیشرفت و اعتلای کشور به مردم ارائه دهد با دروغ و تزویر و نیرگ و فریب مردم می خواهد شخصیت و تفکری را حذف کند که به اذعان خیلی از مخالفان ، خدمات شایان و قابل توجهی را انجام داده و می کند. و بالاخره آقای خاتمی مردم کسی را نفرین می کنند که به مقدسات آنان اهانت می کند و آنها را به خاطر دینداری و مذهبشان میمون می خواند.

آقای خاتمی بهتر است به جای لعن و نفرین احمدی نژاد کمی از خودتون بگید، به مردم بگید که در هشت سالی که بودید چه کار کردید؟ برای مردم از نامه ای که به دولت آمریکا نوشتید بگید! برای مردم بگید که در زمان دولت شما یارانتان چقدر به ائمه اطهار ع اهانت کردند! به مردم بگوئید که برخی طرفدارانتان حتی به خداوند هم اهانت کردند و ساخت حضرت حق جلّ و علا را هم قابل نقد و سوال دانستند!

 


87/12/2::: 1:36 ص
نظر()
  
  

کیهان 01/12/87:

در جریان ملاقات جمعی از اصلاح طلبان کرمانشاه با آقای خاتمی و در حالی که آقای خاتمی مشغول سخنرانی برای آنها بود، شخصی به نام «س» که مدیر مسئول یک روزنامه محلی است فریاد می زند «برای نابودی احمدی نژاد صلوات»! و تعدادی از افراد حاضر در جلسه ضمن آن که می خندیدند، صلوات فرستادند. در این هنگام آقای خاتمی بدون آن که به شخص یاد شده اعتراض کند خطاب به حاضران می گوید؛ «نابودی فرد مهم نیست. ما باید کاری بکنیم که این طرز تفکر نابود شود. حالا برای نابودی این تفکر صلوات بفرستید»!

در خور توجه آن که آقای خاتمی در دوران ریاست جمهوری خود در واکنش به شعار مرگ بر آمریکا گفته بود؛ من با شعار مرگ موافق نیستم و امروز از حاضران می خواهد برای مرگ تفکری که در مقابل آمریکا ایستاده است، صلوات بفرستند!!

نکته: این اتفاق را می توان از دو منظر نگاه کرد:

یک. به نظر می رسد رویه ی تبلیغاتی و سخنرانی خاتمی با جریانی که در دوم خرداد پیگیری می شد خیلی تفاوت کرده است، چرا که آن زمان وقتی خاتمی صحبت می کرد طرفدارانش با صوت و کف به تشویق و استقبال می پرداختند، ولی الآن وضعیت به گونه ای شده است که با صلوات تشویق و تمجید می کنند و این حقیقت نشان می دهد که تلاش دولت آقای احمدی نژاد حتی بر روی دوم خردادی ها هم تاثیر گذاشته است و این قابل تحسین است.

دو. به نظر می رسد این لعن و نفرین خاتمی و طرفداران او نسبت به آقای احمدی نژاد ، در حقیقت نفرین به خود آقای خاتمی و طرفداران وی و تفکر ایشان است چرا که روایتی هست به این مضمون که می فرماید: اگر شخصی دیگری را لعن کند در حالی که فرد لعن شده مستحق آن لعن نباشد ، این لعن و نفرین به شخص لعن کننده برمی گردد.

سه. آقای خاتمی و یاران پولکی و قدرت طلب ایشان طرفداران احمدی نژاد را چماق به دست و گروه فشار می خوانند ، حال مردم عزیز ایران و حتی مردمان آزاده ی جهان باید قضاوت کنند که آیا طرفداران شخصی که حتی به اعتراف رقیبان احمدی نژاد پرتلاش ترین و پرکارترین رئیس جمهور دنیاست ، گروه فشار و چماق به دستند یا کسانی که با لعن و نفرین به دنبال حذف آقای احمدی نژاد و تفکر وی هستند؟

چهار. این اتفاق جالب خبر از این حقسقت می دهد که اصلاح طلبان در موضع ضعف بوده و پیشاپیش شکست سنگین را از احمدی نژاد و تاکید می کنم از احمدی نژاد و نه از اصولگرایان! پذیرفته اند و چون قادر به رقابت با احمدی نژاد نیستند به نفرین و لعن و فحاشی متوسل می شوند.

پنجم. این اتفاقاتی که در حال وقوع است و در آینده شاهد موارد زیادی خواهیم بود که طی آن اصلاح طلبان به دنبال تخریب چهره ی مردمی و محبوب احمدی نژاد و ایجاد فضای مسموم و جلب آرای بیشتر برای خود هستند ملاک خوبی برای قضاوت و داوری مردم جهت شناخت خوب از بد و شخصیت های دلسوز و خادم کشور از شخصیت های راحت طلب، قدرت طلب و دنیا طلب می باشد.

شش. از آقاجری که به مریضی مهلک و خطرناک یبوست در فکر و اسهال در کلام مبتلا می باشد خواهش می کنم که اینقدر که ادعای اخلاق دارند و دم از اخلاق می زنند لطف کنند اصول اولیه ی اخلاق را به این خاتمی شکست خورده یاد بدهند تا ایشان نیز اصول اولیه ی اخلاق را رعایت نمایند.


87/12/2::: 1:35 ص
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری