سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخلاص، رازی از رازهای من است که آن را به قلب هریک ازبندگانم که دوستش داشته باشم، می سپارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به نقل از جبرئیل از خداوند نقل می کند ـ]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :2
کل بازدید :481484
تعداد کل یاداشته ها : 256
103/2/4
10:52 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

این مطلب رو از دوست عزیز آقای رستمی مدیر وبلاگ «مقتدر مظلوم» نقل میکنم:

 

امام خامنه ای : ببینید در میان نامزدها چه کسی است که دشمن از آمدنش خوشحال نمی‎شود؟

“علیرضا نوری زاده” چهره تابلودار اپوزیسیون، با انتشار یادداشتی در نشریه ضدانقلاب “کیهان لندن” (KayhanLondon) از هم مسلکان و مخاطبان خود خواسته است که با توجه به اثبات ناکارآمد بودن دعوت به تحریم انتخابات، از فرصت رقابت های انتخاباتی در ایران برای دامن زدن به اختلافات داخلی و در نهایت به آشوب کشیدن کشور بهره برداری کنند.

مقتدر مظلوم:نوری زاده :وظیفه داریم نگذاریم “جلیلی” رأی بیاورد!
با توجه به اینکه نوری زاده در گفتار و نوشتار خود از ادبیاتی شنیع و هتاکانه استفاده می کند، یادداشت مورد اشاره را با جرح و تعدیل بخش های مغایر شئونات اخلاقی، از منظرتان می گذرانیم:
«« چه باید کرد؟ این سؤال بیش از آنکه بر زبان اهالی خانه پدری جاری باشد، این سوی خط و فاصله، در بین ما به غربت نشستگان، از تبعیدی گرفته تا خانه به اختیار در خارج گزیده و از دانشجوی بورسیه تا رانده شده از دانشگاه های وطن، شنیده می‌شود.
در واقع هر یک از ما در آستانه انتخاباتی که می‌تواند موجد دگرگونی بنیادین در اساس و پایه نظام باشد و یا به تعبیری این پایه‌های سست بنیاد[!] را مستحکمتر کند، با این پرسش مهم روبرو هستیم که چه باید کرد؟
در سال 57 کسی صحبت از چه باید کرد به میان نمی‌آورد؛ چون “چه نباید کرد” محور سخن و تلاش اکثریت ما بود…علیرضا نوری زاده

مسند نشینی سعید جلیلی فاجعه‌ای است که نه فقط آثارش نصیب ما، که نصیب نسل های آینده خواهد شد… آیا باید دست روی دست گذاشت و نظاره کرد تا سعید خان بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند؟ آیا از دست ما کاری برمی‌آید…؟
92/3/16::: 10:29 ص
نظر()
  
  

موج جدید گفتمان سوم تیر از مسجد امام قم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

                                            

قم همیشه پسشتاز بوده است و همیشه آغازگر! و احسنت بر قم و اهل قم! خوشا به قم و اهل قم!

روزی روزگاری مردم قم حمایت از حضرت روح الله را کلید زدند و پشت او استادند و فرزند عزیز زهرا (س) را تنها نگذاشتند! و نتیجه آن شد که تحول جهان آغاز شد و سیلی به راه افتاد که امروز در کشورهای عربی طوفان به پا کرده است و امروز کار به جایی رسیده است که شیعه و تشیع را به اسم مبارک حضرت روح الله می شناسند و هرکس که شیعه می شود با نام و یاد اوست که دوستدار اهل بیت (ع)\ علی و اولاد علی می شود.

بعد از آن روزگار مردم قم هر کسی را که تشخیص دهد فرزند راستین حضرت روح الله است و سخن او و شعار او را دارد و پرچم او را بلند می کند بی درنگ به پا میخیزند و دور پرچمش را می گیرند و طوفانی به پا می کنند که دشمنان هیچ! حتی تعجب برخی دوستان را هم برمی انگیزند!

اهل قم روزی گفمان و شور سوم تیر را کلید زدند و با همان گفتمان فتنه های 88 را خنثی کردند\ من یاد دارم که 9 دی 88 خیلی ها از قم به تهران رفتند و گفتند امروز سنگر تهران مهمتر است باید مردم جمعیت را در تهران ببینند...

                                            

امروز باز قم احساس مقدسی را در خود می بیند احساس می کند که فرزندی دیگر از فرزندان امام به میدان آمده است احساس می کند که آشنایی سخن آشنایی می زند! او که استواری خودش را در مسکو و آلماتی، استانبول و بغداد و... نشان داد و نشان داد که فرزند راستین روح الله است البته قبلاً هم برای امضای این تعهدش پای خود را ابوالفضل وار داده بود. و امروز مردم قم به پاس تکشر و قدردانی از این مقاومت و استقامت در برابر دشمنان قسم خورده امام روح الله به صحنه آمدند تا ثابت کنند فرزندان روح الله پیروزند! فرزندان روح الله تنها نیستند! و فرزندان روح الله قطعا! و یقیناً موفق اند! چرا که مورد نظر خود امام هستند! شهدا بدانها نظر دارند و دعایشان می کنند!

فضای سه شنبه شب مسجد امام حسن عسکری قم حماسه پرشور 84 را تداعی می کرد که در این مسجد اتفاق افتاد!

اندکی صبر سحر نزدیک است!


  
  

این همه ریخت و پاش از کجا و برای چی؟ معلومه: از جیب من و تو، و برای رسیدن به ریاست. البته با کمکها معنوی برادر علی لاریجانی که این روزها داره سنگ تموم میذاره برای خلبان قالیباف!

آدرس لیست سایتها در لینک زیر:

http://rajanews.com/detail.asp?id=158665


92/3/7::: 2:53 ع
نظر()
  
  

رفوزه شده های دیروز، قبولی امروز؛ قبول شده های دیروز، رفوزی امروز

امتحان برای برخی شیرین است و آسان، اما برای برخی سخت و ناگوار!

در کلاس درس شاگرد تنبلها برای امتحان جون میدن و گریه میکنن! اما بچه زرنگها از آن استقبال می کنند و براش له له میزنند، تا هم نتیجه تلاش رو ببینند و راحت شوند و هم در درجه ای بالاتر بنشینند! بچه تنبلها قبل از امتحان در شکنجه هستند و مضظرب و آرام و قرار ندارند! بعد از امتحان هم بیحال و کسل و ناراحت و دارای اعصابی کاملاً خورد و خمیر! اما بچه زرنگها قبل از امتحان مثل یک ورزشکار در تلاشند و در این تلاش احساس سرحالی و نشاط می کنند! آرام و آسوده هستند و هیچگ.نه اضطراب و دلشوره ای آنها را آزرده نمی سازد! بعد از امتحان هم خوشحالند و سرحال!

تمام روزها و حتی تمام ساعتهای عمر ما امتحانی است که می گذرد!

اما این روزها مشغول امتحان انتخابات هستیم! این عرصه هم برای نامزدها و هم برای مردم و هم برای هواداران نامزدها عرصه امتحان است!

باید دقت کنیم که در این امتحان چه کار می کنیم؟

امتحان مردم: آیا در انخابات شرکت می کنیم؟ آیا از روی هوا و هوس رای می دهیم یا از روی ملاکهای دینی و اخلاقی؟

نامزدهای: آیا برای قدرت آمده ایم یا برای خدمت؟ آیا برای رسیدن به هدف اخلاق را زیر پا می گذاریم و به هرقیمتی شده رقیب را حذف و به کنار می زنیم؟؟

هوادران: آیا هوادار حق هستیم؟ یا هوادار جیب و پول و قدرت و مقام؟

این وسط خاطره ای تلخ نقل کنم: قبل از عید تقریباً اسفند 91 در جشن عروسی یکی از بستگان روی میز شام نشسته بودیم، یکی از بستگان که مسئولیتی در شورای شهر (استان تهران) دارد به یکی دیگر از بستگان در جواب این سخنش که آقای قالیباف میاد و تا آخرش خواهد بود گفت: یادتون باشه حتماً توی ستادهاش باشین (تا...) واقعاً تاسف خوردم که چرا باید به خدا توکل نداشته باشیم و مثلاً توکلمان به نامزدی باشه که آیا رای بیاورد و آیا نیاورد؟ تاسف به اینکه چرا باید از حق حمایت نکنیم! اینجاست که سخن کانت لرزه به اندام می اندازد که گفت: «راست بگو! ولو افلاک در هم بریزند». من می گویم از راستی و حقیقت حمایت کن ولو فکر می کنی با این حمایت افلاک بر هم میریزند و همه چی و همه دنیا برایت خراب می شود!

در این امتحان تابحال برخی نکات برای من محرز شده که به عرض می رسانم:

1. آقای هاشمی رفسنجانی که البته در کارنامه شان نکات مثبت زیادی داشته اند و مصداق برخی فرمایشان و تقدیرات حضرت امام رحمه الله علیه و حضرت آقا بودند، اما دچار لغزشهایی غیرقابل چشم پوشی در دوران انتخابات 88 شدند، و طبق این مواضع ایشان چیزهای دیگری در مورد نامزدی ایشان در انتخابات 92 مورد تحلیل و پیش بینی قرار می گرفت! مثل اینکه آمده تا زمینه را برای فتنه فراهم سازد و... اما ایشان با بیانیه ای که دادند و بر نظر شورای نگهبان تمکین نمودند و مردم را به شرکت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی تشویق و ترغیب کردند! این موضع جدید دلسوزان انقلاب را امیدوار و خوشحال کرد! به هرحال این کار قبول بعد از رفوزه شدن ایشان به حساب می آید! بنده بر دست ایشان که این بیانیه را نوشته بوسه می زنم! امیدوارم که دست ایشان این خط را پررنگ تر از این ادامه بدهد در این صورت ما می شویم فدایی ایشان و باکی از اعلام این نداریم چرا که قسم خورده ایم که : «یا علی جان! ما غلام قنبر و قنبر غلامت یا علی»

                                                                                خبرگزاری فارس: خاتمی زرنگی کرد و هاشمی را به مهلکه هل داد

2. از رفوزه شدگان امروز که دیروز قبول شده بودند آقای احمدی نژاد است، ایشان تیری دیگر بر تابوت آن احمدی نژاد سوم تیر شلیک کرد، و آن وقتی بود که به همراه مشایی به وزارت کشور آمد و گفت احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد! بنده عرض می کنم آقای احمدی نژاد! حرف شما درسته اما در مورد احمدی نژادی که امروز هست! اما آن احمدی نژادی که ما برایش مایه از جان می گذاشتیم نه! شما حق ندارید بگویید مشایی یعنی همان احمدی نژاد! این ما و هواداران آن احمدی نژاد هستند که چنین حقی را دارند و ما امروز می گوییم آن احمدی نژاد امروز آقای دکتر جالیلی است. احمدی نژادِ سوم تیر، مشایی نیست!

                                                         

3. جای تعجب و تاسف از برخی نامزدهای اصولگرا! که امید و مایه دلگرمی ما و دلسوزان انقلاب بودند که امروز برای رسیدن به هدف به هر ابزاری متوسل می شوند! بی پرده می گویم: آقای دکتر حداد عادل که عمری به شما ارادت داشته و داریم! با چه ملاکی میگوییید که انتقاد از هولوکاست اشتباه بود؟؟! آقای دکتر ولایتی عزیز! کمی انصاف هم خوب است! آیا سیاست خارجی فعلی ایران منفعل است! آیا حل پرونده هسته ای ساده تر از پرونده جنگ و قطعنامه است؟ قطعنامه تحمیلی که امام از آن تعبیر به جام زهر نمودند؟! کمی انصاف به خرج دهید! آیا موفقیت سیاست خارجی و موفقیت و فعال بودن دیپلماتهای ما را باید از زبان دیپلماتهای فرانسه باید شنید؟ آیا ملاک ما ملاک مدرنیته و پست مدرنیته است؟ گفتمان امام را فراموش کرده اید؟ پس در این وسط طبقه محرومان و مستضعفان چه می شوند؟ گفتمان مستضعفان چی؟ کلیدواژه هایی که مکرر در زبان حضرت امام جاری بود؟ شما که اشکالات را ملاحظه می فرمودید چرا به وزرای خارجه تذکر ندادید؟ آیا در سیاست خارجه دولت خاتمی نکات ضعفی نبود؟ یا اینکه قابل بیان نبود؟ و بیان آنها نتیجه بخش و سودمند نبود؟ این بازی تمام می شود و تنها انصاف و اخلاق باقی خواهد ماند.

4. بیشتر کاندیداها کلیدواژه تبلیغاتشان انتقاد از وضع اقتصاد و تورم و معیشت مردم است که البته جای انتقاد هست اما غلظتی که به خرج داده می شود بوی بهره برداری تبلیغاتی می دهد، نکته دیگر اینکه خیلی از نامزدها ادبیاتشان منم منم است که من چنان میکنم و من بهمان میکنم و چندروزه و چند ماهه اقتصاد رو سروسامان می دهم!؟ اما تنها کاندیدایی که سخن از منیت ندارد شاید آقای دکتر جلیلی است که ادبیاتش این است: چنان می شود کرد، و چنان می توان... می توان مشکلات را حل کرد... قابل حل است... ببین تفاوت از کجاست تا به کجا؟

 

                                                       

5. جای تاسف بسیار است که برخی با کلمات بازی کرده و اصطلاحات را تحریف می کنند! آقای قالیباف سخن از مدیریت جهادی می زند درحالی که خودش سابق بر این سخن از تکنوکرات زده بود، و در عمل نیز در شهرداری به وضوح به اصول اصلاح طلبی و مدرنیته و برخی اقدامات ضددینی پایبند: (این اقدامات از این قرار است:) برخی اقدامات ضد دینی و غیر اخلاقی در فرهنگسراهای شهرداری تهران مثل ساز و رقص و آواز؛ اقداماتی در بهشت زهرا و مرقد شریف شهدا که صدای خانواده شهدا را درآورد؛ مواضع مبهمی که آقای شهردار در فتنه 88 به خرج داد و الان قضیه به گونه ای است که آقای سعید زیبا کلام صراحتاً اعلام می دارد که «قالیباف گزینه ایده آل اصلاح طلبان است» هرکس باور ندارد به لینک زیر مراجعه نماید:

 


 

 

 

 

http://rajanews.com/detail.asp?id=158533


92/3/6::: 3:27 ع
نظر()
  
  
<      1   2      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری