سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو کار با هم چه ناهمگون است و ناسازوار ، کارى که لذتش رود و گناهش ماند ، و کارى که رنجش برود و پاداشش ماند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :20
کل بازدید :481069
تعداد کل یاداشته ها : 256
103/1/9
2:20 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

طبق عهدی که در یکی از پستهای قبلی داشتیم برگ دیگری از خدمات دولت نهم را مرور می کنیم:

ساخت ایران تولید ملی تولید ایران made in IRAN

افزایش ظرفیت تولید محصولات فولادی از 13 میلیون تن در سال 1384 به 31 میلیون تن در سال 1391 (138 درصد رشد)
افزایش ظرفیت تولید آلومینیوم از 230 هزار تن در اسل 1384 به 457 هزار تن در سال 1391 (99 درصد رشد) 
افزایش ظرفیت تولید کاشی و سرامیک از 180 هزار تن در سال 1384 به 380 هزار تن در سال 1391 (بیش از 2 برابر) 
 افزایش ظرفیت تاسیسات ذخیره ای کشور (سیلوها) از 9 میلیون تن در سال 1384 به 16 میلیون تن در سال 1391 (78 درصد رشد) 
افزایش ظرفیت تولید مس کاتدی از 190 هزار تن در سال 1384 به 255 هزار تن در سال 1391 (34 درصد رشد) 
 مجموع لوازم خانگی (تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی) تولید شده در کشور : در دولت اصلاحات : 19 میلیون دستگاه، در دولت احمدی نژاد : 27 میلیون دستگاه (1.4 برابر) 


92/10/27::: 11:4 ع
نظر()
  
  

معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام کرد که استانهای گرمسیری در الویت سفرهای استانی قرار دارند.

 

خبرگزاری فارس: استان‌های گرمسیر در اولویت سفرهای استانی/ پیگیری نامه‌های مردمی از طریق سامانه 111
خودتون ببینید که همه سایتها این رو نوشتند این هم یکیش: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921024001004

 

اون وقت الان هم که هوا سرده دیگه فکر میکنید چرا دولت مناطق گرمسیری را در اولویت قرار داده اند؟!

چیزی که به ذهن من میرسه اینه که اینها از درد هوای سرد تهران پناه می برند به مناطق گرمسیری! لذا بنده اسم این سفر رو سفر پیک نیکی و تفریحی یاد می کنم! داداش عنوان سفر استانی حاج محمود عزیزمون رو خراب نکنید لطفاً.

یادش بخیر حاج محمود احمدی نژاد در اوج سرمای زمستون با وجود شرایط بد جوی به شهر کرد، اردبیل و اراک و همدان سفر می کرد! یادش بخیر! 

یادت بخیر حاج محمود! کجایی که ببینی مردم گیر آدمهایی افتادند که به بهانه سفر استانی و با عنوان خدمت، به دنبال تفریح و به فکر خودشون هستند!

فکر می کنم اواخر اردیبهشت و با گرم شدن هوا آقای شزیعتمداری خواهند گفت که مناطق سردسیری مانند اردبیل و شهر کرد و همدان و اراک، صرفاً به خاطر خدمت به مردم و علاقه آقای روحانی به مردم مناطق سردسیری، در اولویت سفر استانی هستند! (اِ واه! یه وقت فکر نکنید جسارتاً اینها به خاطر فرار از گرماس تهران و هوس دوش هوای خنک و رفتن به سرعین به اردبیل می روند ها و الاً اگه اینطور فکر کنید بروبچه های تدبیر و امید ذهنتون رو گل میگیرند همونطور که دارن مطبوعات مخالف رو درش رو گل می گیرند!!!)


92/10/25::: 12:16 ص
نظر()
  
  

درجات ایمان

مؤمن، ایمان، درجات ایمان

 

چگونه می توانیم متوجه شویم که ما جزء مؤمنین هستیم لطفا درجات و مراتب ایمان را بفرمائید؟

اولین مرتبه ایمان هنگامى است که عقل انسان در برابر حقیقت خاضع شود و وجود خداوند و صفات او را تصدیق کند، به اولین رتبه ایمان رسیده‏ایم ولى قانع شدن عقل مانع از وجود وسوسه ‏ها و شک‏ها نمى‏شود. انسان مؤمن در آغاز دچار شک و وسوسه است. تا زمانى که این وسوسه ‏ها از میان نرود ایمان فرد آلوده و آغشته به شرک است: و ما یؤمن اکثرهم باللَّه الا و هم مشرکون ـــ و بیشترشان به خدا ایمان نمى‏آورند مگر آن که شرک مى‏ورزند.( یوسف، 106)
این مرتبه را اگر چه مى‏توان رتبه نازل ایمان خواند ولى قرآن توصیه مى‏کند این مرتبه را اسلام بنامیم: قالت الاعراب آمنا قل لم تؤمنوا و لکن قولوا اسلمنا و لما یدخل الایمان فى قلوبکم... ــ برخى از بادیه نشینان گفتند: ما ایمان آوردیم بگو: ایمان نیاورده‏اید لیکن بگویید: اسلام آوردیم و هنوز در دل‏هاى شما ایمان داخل نشده است (حجرات، 14). ادامه مطلب...

92/10/22::: 9:31 ص
نظر()
  
  

ماجرای هفت تیرکشی حاج محمود کریمی در تهران


                                                                                              
«محمود کریمی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که بامداد چند روز پیش در یکی از اتوبان های تهران در حال حرکت بود از سوی سرنشینان چند خودرو مورد تهدید قرار گرفت.
یک منبع نزدیک به محمود کریمی در خصوص جزئیات این اتفاق گفت: در این جریان سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودرو حاج محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می کنند.
وی ادامه داد: پس از توقف خودرو کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودرو کریمی می روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده خود و دور کردن اراذل و اوباش اقدام به شلیک هوایی می کند که این کار هم نتیجه نمی دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می کند و نهایتا اراذل و اوباش از اطراف ماشین کریمی فاصله می گیرند.
براساس اظهارات این منبع، محمود کریمی از سوی نهادهای مبوطه دارای مجوز حمل سلاح است.
این منبع آگاه همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل اثرگذاری حاج محمود کریمی در سالهای اخیر و جذب جوانان به فرهنگ اهل بیت(ع) و ترویج این فرهنگ از سوی وی ما شاهد عصبانیت ضدانقلاب از این مداح اهل بیت هستیم.
نکته جالب و تامل برانگیز در حمله اراذل و اوباش به محمود کریمی اینجاست که اولین بار خبر مورد نظر از سوی سایت صهیونیستی بالاترین و یک سایت بدنام وابسته به آقای زاده فتنه گر منتشر شده است که نشان از سناریوی از پیش طراحی شده رسانه های معاند برای تخریب چهره های هیئتی و مذهبی است».

  
  

 

وضعیت تولید در دولت نهم و دهم آقای احمدی نژاد

مقام معظم رهبری ، احمدی نژاد

متوسط نرخ رشد اقتصادی از   %7.4 در فاصله سالهای 76 تا 83 به 4/4% در فاصله سالهای 84 تا 91 بوده است.

میزان سرمایه گذاری در حوزه صنعت قبل از دولت نهم، 21 هزار میلیارد تومان بود که در هشت سال اخیر به115 هزار میلیارد تومان رسیده است.

افزایش تولید پتروشیمی از 2.18 میلیون تن به بیش از 60 میلیون تن،

افزایش تولید فولاد از حدود 10 میلیون تن به حدود 24 میلیون تن،

افزایش تولید سیمان از 33 میلیون تن به 80میلیون تن

و افزایش تولید خودرو از 960 هزار دستگاه به 2 میلیون دستگاه

منبع: گزارش آقای احمدی نژاد در جلسه تنفیذ حکم ریاست جمهوری آقای روحانی

 


92/10/18::: 2:21 ع
نظر()
  
  

دولت آقای احمدی نژاد در کنار داشتن برخی ضعفها که متاسفانه امروزه زمین و زمان تنها این ضعفها را می بینند و به گنده کردن آن می پردازند، دارای خدمات بی نظیر و شایان توجهی بود که مورد غفلت واقع شده و می شود و بنده معتقدم از این بابت در حق آقای احمدی نژاد و وزرای ایشان ظلم شده و می شود و دولت نهم و دهم مظلومترین دولت در انقلاب اسلامی است. لذا تصمیم گرفتم خدمات دولتهای نهم و دهم را با ارائه آمار بررسی نمایم!

کابینه دهم آقای احمدی نژاد، دولت دهم، دولت احمدی نژاد، دولت عدالت گرا

در این یادداشت خدمات دولت در بخش راه و راهسازی را مرور می نماییم:

بزرگراههای کشور : تا قبل از دولت نهم : 4713 کیلومتر، در پایان دولت دهم : 13 هزار 223 کیلومتر یعنی 2.8 برابر افزایش

آزادراه های کشور : تا قبل از دولت نهم : 1086 کیلومتر، در پایان دولت دهم : 2349 کیلومتر (2.1 برابر دولت اصلاحات)

آسفالت راههای روستایی : تا قبل از دولت نهم : 54 هزار و 994 کیلومتر، در پایان دولت دهم : 101 هزار و 450 کیلومتر (1.8 برابر دولت اصلاحات)

آزاد راه احداث شده در کشور : دولت اصلاحات : 374 کیلومتر، دولت احمدی نژاد : 1263 کیلومتر (3.4برابردولت اصلاحات)

بزرگراه احداث شده در کشور : دولت اصلاحات : 2537 کیلومتر، دولت احمدی نژاد : 8510 کیلومتر (3.3 برابردولت اصلاحات)

آسفالت راه روستایی : دولت اصلاحات : 29 هزار و 213 کیلومتر، دولت احمدی نژاد : 46 هزار و 456 کیلومتر (1.6برابردولت اصلاحات)


92/10/8::: 11:16 ع
نظر()
  
  

 

قم بمثاب? قرطاس بازی؛ اسکاندیناوی یعنی جمع عقل و معنا؟
دکتر مصطفی ملکیان:
من در ابتدا یک بنیادگرای اسلامی بودم منهای خشونتش . من از سال‌ 52 تا 63 خودم را به عنوان یک بنیادگرای اسلامی توصیف می‌کنم، یعنی طرز تفکری مثل جوادی آملی، مصباح یزدی، آقای خمینی و مثل آقای مطهری داشتم؛ شخصیت‌هایی که من آنها را بنیادگرا می‌دانم ... بخش عمده‌ای از 18 سال عمری را که در قم گذراندم به هدر رفت و ضایع شد، مثل اینکه در کار اداری بروکراسی، قرطاس بازی و کاغذ بازی فراوان است ... من حتی یک لحظه به این کار (ملبّس شدن به لباس روحانیت) عقیده ندارم حتی یک ثانیه ... بعد از بنیادگرایی اسلامی به سنت‌گرایی کشیده شدم. {در مرحله بعد} از سنت‌گرایی اسلامی بیرون آمدم و به تجددگرایی اسلامی؛ مدرنیزم اسلامی کشیده شدم، ... این دوره، دوره اسلام تجدد گرایانه، اسلام مدرنیستی است... من در این دوره روشنفکر دینی بودم ... از آنجاییکه من عاشق چشم و ابروی هیچ مکتبی و مسلکی نبودم به اگزیستانسیالیسم روی آوردم، سال 80 به چیزی رسیدم که برساخته خودم است که از آن به عقلانیت و معنویت تعبیر می کنم ... 12 سال است که در این عقلانیت و معنویت ماندم، 
.... شاید بشود گفت «کشورهای اسکاندیناوی» بهتر از بقیه دنیا زندگی می‌کنند من فکر می‌کنم آن چیزی که مراد من از جمع عقلانیت و معنویت است در آنها بیشتر انجام گرفته تا مثلاً کشوری مثل کشور من که در آن نه عقلانیت تمام عیاری وجود دارد و نه معنویت تمام عیار، هیچ‌کدام وجود ندارد، تمام عیار که اصلاً خیلی پرمدعاست ناقصش هم وجود ندارد ... چیزی که من همیشه بر آن تاکید داشتم این است که معنویت به معنای دین‌ورزی نیست.
92/10/4::: 10:45 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری