سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیراگاه چشمها به صاحبانش دروغ می گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :2
کل بازدید :480892
تعداد کل یاداشته ها : 256
102/12/29
6:0 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

حقوق بشر آری! اگر به نفع غرب!

مسئله اینه که داشتم اخبار رادیو فردا رو گوش می کردم که گفت خانم اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفته از شنیدن این خبر (اعدام شخصی در ایران، که جرم تجاوز به عنف داشته است و شاکی خصوصی هم داشته) قلبم درد گرفت!!؟؟
خانم اشتون! بیایید اخبار زیادی بگویم تا قلبتان بیشتر درد بگیرد.
همین دیروز در بحرین چند نفر تنها به جرم اعتراض به حکومت دیکتاتور آل خلیفه که بهترین دوست شما و اسرائیل و آمریکاست، در دادگاه نظامی به اعدام محکوم شدند.
همین دیروز بود که بچه ای شش ساله به خاطر تنفس گاز، توسط آل خلیفه زده به شهادت رسید.
همین دیروز چند صد نفر توسط مبارک که دوست اسرائیل و خودتان بود کشته شدند.
همین دیروز صدها نفر در یمن کشته شده و امروز هم کشته می شوند که حکومتش یکی از دوستان غرب است.
همین دیروزها و امروز هزاران نفر توسط قذافی (که عامل تأمین نفت شما و خریدار تسلیحات تولیدی شماست) کشته شدند و می شوند.

بگذارید کمی دورتر برویم دیروز ها بود که هزاران نفر در غزه توسط رژیم خونخوار اسرائیل که شما را در خاورمیانه نمایندگی می کند کشته شدند.

و کمی قبل تر هزاران نفر در لبنان کشته و ناقص شدند و این داستان ادامه دارد.
خانم اشتون فکر می کنم فلب شما با این اخبار به وجد می آید و شما را خوشحال نموده به رویا می برد، اینطور نیست خانم اشتون.
چرا که اگر چنین نبود قطعاً این جنایات اتفاق نمی افتاد. این جنایات به پای شما نوشته می شود و بزودی تاوان آن را خواهید داد.
آری! خودتان را برای محاکمه فردا آماده کنید. فردا خواهد آمد! فردا نزدیک است! هرچند شما دور پندارید!
راستی فردا چه روز زیبایی خواهد بود!


90/2/11::: 12:57 ع
نظر()
  
  

این نوشته عیناً از وبلاگ «دین اسلام و مسائل روز» نقل می گردد:

اسناد تاریخی به وضوح نشان می دهد که هویت واقعی آل سعود، هویتی یهودی ـ انگلیسی است موراد زیر به این مدعا کمک می کنند:

1.طبق تلاش برخی محققان، نسب و شجره آل سعود به یک فرد یهودی برمی گردد که زمینی را در عربستان خریده و نوه او با قتل و کشتار املاکی را بدست میگیرد.

2. طبق نوشته مستر هامفری جاسوس انگلیس در خاورمیانه، ایشان خود محمد بن عبدالوهاب را تحریک و پشتیبانی کرده تا اینکه قومی دلخواه دولت انگلیس بر کشورهای اسلامی حاکم شود. و جالب است که ظهور وهابیت تقریباً همزمان با ظهور بهائیت و بابیت و شیخی گری در ایران است و طبق اسناد تاریخی این کار نیز توسط انگلیسی ها انجام گرفته است.

3. آل سعود در جریان جنگ تحمیلی (تجاوز صدام به ایران) به صدام کمکهای مالی بسیار کرد و پایگاه ها را در اختیار آمریکا قرار داد تا تمام حرکات نیروهای جمهوری اسلامی ایران را رصد کرده و در اختیار صدام قرار دهد. (و این یعنی مبارزه آل سعود با اسلام)

4. آل سعود القاعده و طالبان را بوجود آورد که ضربه های سنگینی را به اسلام وارد کرده و چهره اسلام را تخریب کرده است. (مبارزه با اسلام)

5. آل سعود خیلی از آثار اسلامی را در مکه و مدینه و دیگر شهرهای عربستان نابود کرده است. (مبارزه با آثار اسلامی)

6. آل سعود خیلی از دانشمندان و عالمان اسلامی (ساکن در عربستان) و نیز نیروهای فعال سیاسی ـ مذهبی مخالف خود را دستگیر، زندانی، و شکنجه و گاهاً به قتل رسانده است. (مبارزه با عالمان اسلامی)

7. آل سعود به اماکن مذهبی عراق حمله کرده و به تخریب و اهانت به این اماکن پرداخته است (حمله به حرم امام حسین ع، و کاظمین)
 8. آل سعود با ابزار طالبان و القاعده برخی شخصیتهای علمی، دینی و سیاسی را ترور کرده است (شهید صدر، امام موسی صدر، شهید سیدمحمدباقر حکیم، و...)

9. آل سعود متحدی اصلی برای آمریکا، انگلیس و اسرائیل در منطقه محسوب می شود که هر سه کشور به دنبال حذف اسلام هستند.
10. آل سعود با تأمین نفت غرب همیشه مانع گران شدن آن و متضرر شدن غرب بوده است.
11. آل سعود از حمله اسرائیل به لبنان و غزه حمایت کرده و کمک اطلاعاتی نموده است.

12. آل سعود دیکتاتور تونس (بن علی) را با آغوش باز پذیرفته، و از دیکتاتور مصر (حسنی مبارک) حمایت کرده، ‌و نیز شاهزادگان سعودی هزاران اشیای قیمتی و عتیقه مصر را دزدیده و از مصر خارج کرده اند.
13. یکی دیگر از جنایات آل سعود ارسال نیروی نظامی به بحرین است که در اثر آن دهها انسان بی گناه و حق جو را شکنجه و به قتل رسانده اند و دهها انسان را در زندانها شکنجه می کنند.
14. آل سعود به همراه آل خلیفه در بحرین، نزدیک به دویست مسجد و حسینیه را در بحرین تخریب کرده اند.
15. آل سعود و آل خلیفه در بحرین کتابهای قرآن و ادعیه را به آتش کشیده اند.
16. اضافه کنید قتل عام زائران و حاجیان ایرانی در عربستان توسط آل سعود.

حال قضاوت با خودتان است که آیا این قوم پلید و کثیف مسلمانند، یا دشمن مسلمانان؟ آیا چنین افرادی حق دارند بر سرزمین های اسلامی حکومت کنند؟ وظیفه یک مسلمان چیست؟ آیا بر من مسلمان واجب نیست تا با این حیوانات انسان نما مبارزه کنم؟ آیا کشتن آل سعود و آل خلیفه بر هر مسلمانی واجب نیست؟ آیا مسجدالحرام و مسجد النبی (ص) از ما انتظار کمک ندارد و از ما نمی خواهد تا این دو عزیز را از چنگال کثیف آل سعود نجات دهیم

آدرس منبع: http://spmohamad.blogfa.com/


90/2/6::: 1:40 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری