سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دروغ نگفتم و دروغ نشنودم ، و گمراه نشدم و کسى را گمراه ننمودم . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :39
بازدید دیروز :2
کل بازدید :480922
تعداد کل یاداشته ها : 256
102/12/29
9:56 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

یکی از دوستان پیامک زیر رو برام فرستاده بود که خدمت همه دوستان اینجا درج میکنم:

«نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند.»

چون فردا صبح انشاالله عازم مسافرت به منطقه شمالغرب کشور هستم که شاید نتونم وارد این دنیای زیبای مجازی بشم پیشاپیش سال نو و عید باستانی نوروز را به همه هموطنان و دوستان عزیزم تبریک و تهنیت عرض می کنم و سال خوب و خوش و سرشار از موفقیت و پیروزی را برای همه آرزو می کنم!

در لحظه سال تحویل به درگاه احدیت دعا و آرزو می کنیم که سال جدید را مایه ی افتخار و سربلندی و نه شرم و خجالت ما در روز داوری قرار دهد!

آرزو می کنیم که این سال سال ظهور حجت حق (عج) باشد! سالی باشد که در آن تمامی ظالمان و مستکبرین و سردمداران جبهه کفر و باطل و جنود شیطان، همچون سران آمریکا و انگلیس و اسرائیل، آل سعود و آل خلیفه ملعون ذلیل و خوار گردند!

آرزو می کنیم که در این سال مردم بحرین به پیروزی رسیده و آل خلیفه را به تیغ تیز عدالت اسلامی بسپارند!

آرزو می کنیم که در این سال  آل سعود ملعون با خاک یکسان شوند!

و آرزو می کنیم که تمام زشتی ها و پلشتی ها از روی زمین محو گردد و تمام نیکی و خوبی حاکم گردد!

آمین یا رب العالمین.


90/12/27::: 7:32 ع
نظر()
  
  

روز 17 اسفند، روزی که شهید حاج همت به هدف والای خود رسید و با خونش امضای رنگینی به پای اعتقادات و گفته هایش گذاشت از جمله این جمله تاریخی که امروزه خواص جامعه باید بیشتر از دیگران از آن درس بگیرند خواصی که همیشه چند قدم از مردم عقب بوده و از آنها جا می مانند

" پیام من فقط این است : در زمان غیبت اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشید. " شهید حاج محمد ابراهیم همت


90/12/18::: 9:52 ع
نظر()
  
  

 

سرمشق دموکراسی مردم ایران برای ملتهای جهان

12 اسفند،‌روزی از جنس 12 فروردین 58، روز جمهوریت و دموکراسی، روزی که دشمنان اسلام و ایران بار دیگر مأیوس و زمینگیر شدند!

آری مردم صحنه انتخابات مجلس را به صحنه نبرد با غرب، و جنگ علیه آمریکا و اسرائیل و انگلیس تبدیل کرده و عقده های خود را علیه آنها گشودند، و دشمن را به گونه ای بر زمین زدند که قادر به برخاستن نخواهد بود!

مردم ایران در روز 12 اسفند با نیت الهی و به عشق مقام معظم رهبری به مشق دموکراسی و جمهوریت پرداختند و آنرا سرمشقی برای همه مردم و ملتهای بیدار جهان قرار دادند! و پس از سی و سه سال تجربه انقلاب، خود را بهترین الگو برای انقلابهای جهان و بیداری مردم دنیا معرفی کردند.

این حضور، این بیداری، این بصیرت بر همه مردم ایران و ملتهای آزاد و بیدار جهان تبریک و تهنیت باد!

 


90/12/13::: 10:50 ص
نظر()
  
  

آقای هاشمی رفسنجانی هنگام انداختن رای خود در صندوق گفت:

 " انشاء‌الله نتیجه انتخابات همان رایی باشد که مردم به صندوق می‌اندازند"

این سخن نه تنها نظام و مجریان انتخابات را زیر سوال می برد بلکه توهین بزرگی به مردم محسوب می شود.

سوال ما از هاشمی این است که حال که مردم با تحمل همه سختی ها با مشارکت بیش از 70 درصد پای صندوقها حاضر شده اند چرا قصد دارید آن را زیر سوال ببرید؟ انگار سران فتنه اهدافی را در نظر دارند و بنده این بیان را شروعی محسوب می کنم! که به خیال خام خود می گویند یه چیزی میندازیم اگر گرفت که چه خوب و اگر نگرفت حداقل خوراکی می شود برای تبلیغات غرب علیه ایران؛ و رسانه های ضد ایران می توانند با استناد به آن مشارکت حداکثری مردم ایران را زیر سوال ببرند...

اما نکته ای خطاب به قوه قضائیه:

چند روز پیشتر آقای ذاکری در هفته نامه 9 دی مقاله ای با نام ((علی لاریجانی از چه می هراسد؟)) در انتقاد از علی لاریجانی نوشت که در پی آن دادگاه ویژه نویسنده را درجا و بدون تذکر و اخطار قبلی دستگیر و روانه زندان نمود! سوال این است که جرم آقای ذاکری چه بود؟ بنده مقاله ایشان را در همین وبلاگ درج نموده ام آیا حرف ایشان چیزی بیش از انتقاد از رفتارهای سیاسی لاریجانی است؟ اگر اینطور است پس ایشان تنها از یک نماینده مجلس انتقاد کرده است! اما آقای هاشمی نظام و مجریان آن را زیر سوال برده است! ما منتظریم ببینیم اینکه قوه قضائیه نه برخورد (برخورد پیش کش) لااقل یه حرفی و سخنی در انتقاد از این گفته هاشمی ابراز می کند یانه؟ امیدوارم مدعی العموم با ورود در این قضیه اثبات کند که گزینشی برخورد نمی کند...


90/12/13::: 12:57 ص
نظر()
  
  

 

حمایت صریح علامه مصباح یزدی از جبهه‌پایداری در مقابل ماشین شایعه‌سازی و شانتاژ تبلیغاتی جبهه متحد؛

جبهه پایداری را بر سایر گروه‌های سیاسی ترجیح می‌دهم و نسبت به لیست جبهه هم انتقادی نداشته‌ام

 

در پی انتشار برخی از شایعات به‌ویژه اظهارات روز گذشته آقای کازرونی که مدعی شده بود "آیت‌الله مصباح در حال تهیه بیانیه‌ای برای اعلام عدم حمایت از همه کاندیداهای پایداری بودند که اعضای جبهه پایداری رفتند و التماس کردند و جلوی این کار را گرفتند"، از علامه مصباح در این زمینه مجدداً سؤال شد که ایشان تأکید کردند: "اینجانب جبهه پایداری را بر سایر گروه‌های سیاسی ترجیح می‌دهم و نسبت به لیست جبهه هم انتقادی نداشته‌ام"

ظاهراً اینگونه به نظر می رسد که با توجه با پا به عرصه گذاشتن جبهه پایداری و کسب محبوبیت این جبهه در بین جوانان و مردم به ویژه قشر دانشجو،برخی از چهره های جبهه متحد که در فتنه 88 ساکت بودند و شیرینی های ارتباط با هاشمی رفسنجانی جرات و جسارت روشنگری و مبارزه با فتنه را از آنها سلب کرده بود را به دستپاچگی انداخته است، آنها ترس و واهمه از آن دارند که جبهه پایداری همچون سال 84 که بیشتر از سوی علامه مصباح یزدی ارشاد و هدایت می شد سوم تیر دیگری خلق کند و میدان سیاست را از لوث افراد بزدل و ترسو و نان به نرخ روز خور پاک نماید که در ظاهر دم از اصولگرایی می زنند و رجزهای تند و تیز علیه آمریکا و اسرائیل و اروپا می خوانند ولی در عمل از همین اروپا گول می خورند و سرشان کلاه می رود و پشت پرده روی میرحسین موسوی توافق و تبانی می کنند و حتی قبل از اتمام رای گیری به نامزد شکست خورده پیام تبریک می گویند و پشت پرده، حتی جلوی پرده با هاشمی رفسنجانی بده بستان دارند... آری شوق قدرت و از دست دادن آن برخی را به تکاپو انداخته تا دست به دست هم بدهند و ابر و باد و مه و خورشید و فلک را به استخدام خویش دربیاورند و آسمان را به ریسمون ببندند تا صدای جبهه پایداری راخفه کنند!!؟ گاهی این جبه را تندرو و گروه افراطی معرفی می کنند و خودشان را متعادل! و گاه آنها را به جدایی طلب و اهل تفرقه می نامند! و می گویند که اینها عامل شکست اصولگرایان هستند! در حالی که همین تفکر و جریان بودند که در فتنه 88 تمام قد در مقابل دشمن ایستادند و به روشنگری مردم پرداختند... و مردم جبهه پایداری را در روزهایی مثل نه دی شناختند و بدان دل بستند...

آری جبهه پایداری ریشه در روز سرنوشت سازی چون نهم دی دارد! و این جبهه تفکری است که بوده است و خواهد بود! جبهه پایداری یعنی همان انقلاب مردم بحرین، یعنی بیداری مردم مصر و تونس، یعنی جوش و خروش مردم یمن، و پایداری یعنی بیداری مردم جهان و جنبش وال استریت.

 


  
  

در چند ماه اخیر آقای علایی با مقاله اش کل نظام را زیر سوال برد، آقای عماد افروغ در برنامه زنده سیما از رهبری انتقاد (بلکه توهین) کرد، فائزه هاشمی (سال 88) در تجمعاتی شرکت کرد که علیه رهبری و نظام شعار داده می شد اما قوه قضائیه برخوردی درخور نکرد! اما آقای ذاکری سخنانی در تقد آقای علی لاریجانی نوشت! بدون اخطار قبلی درجا دستگیر و روانه زندان شد! درحالی که خود لاریجانی گفت شکایتی از ذاکری نکرده است و گفته شد مدعی العموم ذاکری را بازداشت کرده! سوال این است که این مدعی العموم کجاها و با چه کسانی برخورد می کند؟ خودتان قضاوت کنید آیا این برخوردها گزینشی نیست؟! مقاله ذاکری عیناً نثل می شود البته منبع خبر، خبر را حذف کرده است اما چرا نمیدانیم؟

رابطه افت محبوبیت و هزینه کردن از نام رهبری؛ لاریجانی از چه می هراسد؟


«مراجع تقلید، چنین رفتارهایی را نمی‌پسندند»، « به عقیده مراجع باید در مباحث اقتصادی...»،«با توصیه رهبر انقلاب و مراجع تقلید وارد صحنه انتخابات شدم» اینها تنها گزیده‌ای از خروارهاست که از سوی علی لاریجانی بارها بر سر زبان آورده شده و البته ظاهراً هدفی جز خرج کردن از محبوبیت رهبری و مراجع عظام برای جبران کاهش شدید محبوبیت در نزد افکار عمومی ندارد.
در این زمینه اما نکاتی قابل ذکر است:
1- ورود علی لاریجانی به انتخابات سال جاری برخلاف انتخابات 4 سال گذشته مجلس با اما و اگرهای فراوانی همراه بود. همین اما و اگرها بود که منجر به آن شد تا لاریجانی گزینه‌های دیگری نظیر اصفهان، تهران، لاریجان، آمل و... را مورد بررسی قرار دهد تا این ‌بار به جای قم، از این حوزه‌ها کاندیدای مجلس شود. اما او به درستی دریافت که تغییر حوزه خود به ویژه تغییر دادن «قم» به عنوان یک شکست عمیق سیاسی برای او محسوب شده و از این ‌رو، وی گزینه بدتر را فرو نهاد و گزینه بد را برگزید. بد بودن این گزینه برای لاریجانی از آن رو بود که عمده‌ نیروهای متدین و حزب‌اللهی قم، بدنه حوزه علمیه و... به دلیل مواضع نامناسب علی لاریجانی در ماجرای فتنه سال 88، مواضع ضد و نقیض او در تبعیت محض از رهبری معظم‌ انقلاب اسلامی، عملکرد هیئت رئیسه مجلس در ماجرای یکشنبه سیاه مجلس، برخی کارشکنی‌ها در روند مواجهه با دولت و... از وی گلایه‌های فراوانی به دل داشته و مقبولیت او در استان قم به شدت رو به ضعف نهاده بود. از سوی دیگر مراجع عظام تقلید و نیز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم 4 سال پیش، خود از او دعوت به حضور و کاندیداتوری از قم نموده بودند اما مواضع لاریجانی باعث شده بود تا تشتّتی در میان این بزرگان در اعلام حمایت از وی پدید آمده و منتقدین جدی نسبت به رفتار او وارد صحنه شوند.
اینچنین بود که بر اساس اخبار رسیده لاریجانی دست به دامان برخی از مراجع شد، به آنان فشار آورد تا جامعه مدرسین را مجاب نمایند که جلسه‌ای تشکیل داده و علی‌رغم اجماع قبلی در عدم معرفی نامزد، وی را به عنوان نامزد جامعه مدرسین به مردم قم معرفی نمایند. گو آنکه او امروز در فضای علنی- دقیقاً در سخنانی متضاد با سخنان مخفی‌اش- هرگونه اعمال فشار به جامعه مدرسین را تکذیب می‌نماید و حتی با بی‌احترامی به این نهاد با سابقه حوزوی- سیاسی، اعلام می‌کند که نیازی به حمایت جامعه مدرسین نمی‌دیده است اما واقعیت آن است که عملکرد نامناسب او باعث شده تا در میان مردم و بزرگان قم، تزلزل جدی نسبت به وی پدید آمده و او برای جبران این تزلزل، از محبوبیت مراجع عظام تقلید خرج کند.
2- سابقه خرج کردن از جیب رهبری معظم انقلاب از سوی افراد، احزاب و جناح‌های سیاسی ورشکسته، مع‌الاسف سابقه روشن و تابنده‌ای نیست. این رفتار، بارها باعث شده تا حتی رهبری فرزانه انقلاب در بیاناتی علنی و صریح، هرگونه حمایت خود از افراد و احزاب را تکذیب نموده و حتی اعلام کنند که از رأی ایشان حتی اعضای خانواده خودشان نیز مطلع نیستند؛ اما مع‌الاسف این رفتار نامناسب، همچنان از سوی احزاب و اشخاص تکرار می‌شود. حکایت ناطق نوری در سال 76، محمدباقر قالیباف در سال 84 و علی‌ لاریجانی اکنون، از همین دست است. اتفاقاً این نوع خرج کردن‌ها از رهبری، همواره هم از سوی کسانی دنبال شده که زاویه مشخص و روشنی با عملکرد، فرامین و براهین رهبری و البته عدم محبوبیتی در میان مردم داشته و بدین شیوه سعی می‌کنند تا این خلاء و فاصله را جبران نمایند. و حال آنکه دقیقاً این رفتار، بارها و بارها مورد نهی جدی، علنی و آشکار رهبری واقع شده و ایشان نسبت به چنین انتساباتی همه را بر حذر داشته‌اند.
3- رابطه رهبری معظم انقلاب با افراد، احزاب و جریانات سیاسی -همانگونه که از میان بیانات خود ایشان و نیز سیره عملی رفتاری ایشان مشهود است - همواره تابع میزان پای‌بندی آنان به موازین و مبانی انقلابی - اسلامی است. چنانچه از آیات شریفه قرآن نیز برمی‌آید که خداوند از قول رسول اکرم(ص) می‌فرماید: «من اتّبعنی فانّه منّی؛ هرکس از من تبعیت کند او از من است.» و بر این اساس آنانکه در عمل و رفتار خود، تبعیتی از امام حق ندارند یا در تبعیت آنان شک و تردید و اما و اگر وجود دارد، به ‌همان میزان هم، در «منّا» بودن شان اما و اگر وجود دارد. نقش رهبری انقلاب اسلامی اما هدایت و حمایت از همه افراد معتقد به انقلاب و پدری کردن برای همه و البته حمایت بیشتر از کسانی است که بیشترین تبعیت را از آرمانها و ارزش‌ها دارند و از این‌رو نقل قول‌های اینچنینی که اساس آن، زمان و مکان آن و دایره آن نامشخص است، نمی‌تواند مبنا و مرجعی برای قضاوت نسبت به افراد قرار گیرد.
4- در مظلومیت رهبری فرزانه انقلاب همین بس که علی‌رغم تذکرات صریح حضرت شان مبنی بر عدم حمایت از اشخاص و افراد، نسبت‌های ناروایی از سوی بعضی از مسئولین به معظم‌له صادر می‌شود. اینکه بر اساس اخبار منتشره، علی لاریجانی در اولین سالگرد جنگ 22 روزه غزه علی‌رغم بیانات و سیاست‌های نظام و رهبری، به دیدار حسنی نامبارک مصری در قاهره می‌رود و حامیان وی، این دیدار و سفر را هماهنگ شده با رهبری معظم انقلاب اسلامی و در چارچوب دستورات ایشان تفسیر می‌کنند اما خود ایشان در بیاناتی در سفر اخیر به کرمانشاه اعلام می‌فرمایند که از انجام این سفر نهی کرده بودند و البته برخی اعضای دفتر در اعلام آن کوتاهی می کنند، نمونه علنی دیگری است که دوستان نزدیک جناب لاریجانی بدون سند و مدرک متقن و با وقاحت تمام به خیمه اصلی انقلاب اسلامی نسبت داده و به ایشان ایراد اتهام می‌کنند. و بر این اساس آیا نمی‌توان نسبت به صحت نقل قول علی لاریجانی از مقتدای فرزانه انقلاب ابراز تردید نمود و راوی آن را غیر ثقه دانست؟
5- برخی از سیاسیون، افراد و احزاب سیاسی منتسب به اصول‌گرایی و رسانه‌های وابسته بدیشان مع‌الاسف خود را صاحب و مالک دو نبش مغازه کاسب کاری از آبروی رهبری می‌دانند. اینان همواره در محافل و مجالس سیاسی خود، به نقل قول‌هایی غیر مستند از معظم له اقدام کرده و اعلام می‌دارند که «آقا» در فلان دیدار و بهمان گفت‌وگو، فلان جملاتی را بیان داشته‌اند. این رویه غلط، حتی بعضا تا بدانجا به پیش می‌رود که به دروغ سخنان متناقض یا متضادی با سخنان آشکار معظم له نیز بدیشان منتسب می‌سازند. این در حالی است که خود معظم‌له بارها اعلام کرده‌اند هیچ حرف درگوشی و مخفی با کسی نداشته و اگر بخواهند سخنی را اعلام فرمایند بدون آنکه سخنگویی داشته باشند، خود آن را در اجتماعات عمومی بیان می‌کنند. آیا این رفتار و سخنان کذب، مصداقی از افتراء به اولیای الهی و در امتداد نهی خدای متعال در قرآن مبنی بر «ان ‌الذین یفترون علی ‌الله الکذب لا یفلحون» نیست؟ و در این بین این سؤال مطرح است که کسانیکه خود را مالک مطلق بیانات در گوشی رهبری انقلاب می‌دانند، بلافاصله افراد را زاویه‌دار با فلان بیان در گوشی رهبری ارزیابی می‌کنند و... آیا نباید نسبت به سخنان این‌چنینی لاریجانی و ادعای وی مبنی بر توصیه درگوشی رهبری فرزانه انقلاب به وی مبنی بر کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس واکنشی نشان دهند؟
6- حتی به فرض صحت نقل قول لاریجانی، آیا نگاه ابزارگرایانه او از این بیان رهبری برای جبران خلاء محبوبیت وی در قم، قابل خدشه نیست؟ اینکه مقام معظم رهبری همه واجدین شرایط را نیز به حضور و پرشورسازی فضای انتخابات دعوت فرمودند آیا می‌تواند اعلام حمایت و توصیه ویژه ایشان به حضور یک فرد در انتخابات و البته لاپوشانی عملکرد نامناسب وی تلقی شود؟

http://9day.ir/Volume/42/3/

 


90/12/10::: 3:2 ع
نظر()
  
  

یکی از نامزدهای انتخابات مجلس که در سازمان جنگلها, مراتع و آبخیزداری کشور سمتی دارد, در یکی از محله های قم برای مردم شام دادند!

البته این شام را یکی از طرفداران ایشان تدارک دیده است و در یکی از مجتمعهای شهرک پردیسان صورت گرفته است!

خوشبینانه ترین نظر این است که این شام به نیت نذر و ... داده شده است اما به هر حال این سوال ذهن هر آدم کم عقلی را هم مشغول به خود می کند که چرا تا به حال از طرف این شخص نه تنها شامی بلکه حتی چایی و شربت, و تو بگو یک لیوان آبی به مردم داده نشده است و همین که انتخابات فرا رسید مردم به یه نوایی رسیدند، علاوه بر آن این روزها نه محرم و صفر است و نه ایام فاطمیه، حداقل ولادتی چیزی هم نیست تا بگیم به این مناسبت بوده! بالاخره انشالله که بزه!


90/12/9::: 10:36 ع
نظر()
  
  

 

این خبر رو در سایت العالم میخونید و با وجود این سند نکته ای که اهمیت داره اینه که مسیحیانی که دنبال حقیقت هستند براشون بیشتر از پیش حقانیت دین اسلام قوت می گیرد. بیشتر از این در لینکهای زیر بخوانید:

http://fa.alalam.ir/news/298944

http://www.jc313.ir/1390/12/%DA%A9%D8%B4%D9%81-%D8%A7%D9%86%D8%AC%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%B2-1500-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA/

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901208000751

نمایش انجیل 1500 ساله در موزه‌ آنکارا +عکس

خبرگزاری فارس: کشف انجیل 1500 ساله حاوی خبر ظهور پیامبر اسلام(ص) + ویدئو


 


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری