سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، بلا را به او می پیوندد ؛ زیرا خداوند ـ عزّوجلّ ـ، می خواهد او راخالص سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :2
کل بازدید :480913
تعداد کل یاداشته ها : 256
102/12/29
8:50 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

حسن روحانی در خرداد 1392، در برنامه انتخاباتی شبکه دو سیما که با مجریگری آقای عابدینی برگزار شد:

(با اشاره به یارانه ای که دکتر احمدی نژاد به مردم می داد و بصدقه خواندن این یارانه نقدی)، حسن روحانی: صدقه گرفتن افتخار نیست... من می خواهم کاری کنم که وضعیت مردم آنقدر بهتر شود که دولت به طرف مردم دست دراز کند نه اینکه مردم دستشان به طرف دولت دراز باشد!؟

رفتار عملی دولت حسن روحانی در بهمن 1392:

1. به صف کردن هزاران نفر جهت دریافت سبد کالا

2. دادن جنسهای بنجل هندی به مردم

3. توهین به مردم که گفتند جارو هم بدهیم مردم صف می کشند.

4. کشته شدن چند نفر در صف های سبد کالا

5. دادن مرغهای یخ زده قدیمی به مردم

6. استفاده تبلیغاتی رسانه های غربی از صفهای سبد کالا( با نشان دادن صفهای سبد کالا به جهانیان اعلام کردند که: این هم تأثیر تحریمهای غرب علیه ایران، و بیان اینکه دولت روحانی اولین قسط پولهای آزاد شده را میان مردم تقسیم می کند)

7. تقسیم سبد کالا در بین مردم درحالی است که دولت احمدی نژآد در سال 91 عیدانه ای به مردم داد با این تفاوت که به صورت نقدی به حساب خانوارها واریز نمود و وقت و اعصاب مردم را هد نداد، و باز با این تفاوت که به هر نفر 80 هزار تومان داد نه به هر خانوار، و باز با این تفاوت که به خانوارهای پرجمعیت عیدی بیشتری تخصیص داد، ببین تفاوت از کجاست تا به کجا، و این درحالی است که دولت احمدی نژآد از طرف همین روحانی و همفکرانش به دولت فلاکت و دولتی که به مردم صدقه می دهد و با صدقه کشور را اداره می کند، اکنون خودشان چگونه کشور را اداره می کنند؟؟

نتیجه: سخنان روحانی در خرداد 92 دروغی بیش نبود!

در این باره برای اینکه با این افتضاحات دولت روحانی بیشتر آشنا شوید توصیه می شود دکتر سلام قسمت 28 (سبد کالا) را حتماً ببینید. در لینک زیر ملاحظه بفرمایید:

http://mostazafin.tv/latest-video/video/1459_طنز-سیاسی-دکتر-سلام-قسمت-28


92/11/28::: 3:9 ع
نظر()
  
  

با تبریک دهه فجر و سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی جملاتی را از معمار این انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را مرور می کنیم:

                                            امام آمد، دهه فجر، 22 بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی

 

·          22 بهمن باید سرمشق ما باشد در طول زندگی و برای نسلهای آینده که همه آنها 22 بهمن را که غلبه ی ایمان بر کفر و الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود، باید حفظ کنند و بزرگ بشمارند. بزرگ بشمارند روزی را که خدای تبارک و تعالی بر ملت ما منت گذاشت و این ملت را یکپارچه کرد و ملت ما را غلبه داد. امام خمینی(ره) 22 بهمن بهمن در طول زندگی و برای نسلهای آینده باید سرمشق همه قرارگیرد . امام خمینی(ره )

·         فجر انقلاب ، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است . امام خمینی ره

·         نهضت ایران ، نهضتی بود که خدای تبارک و تعالی در آن نقش داشت . امام خمینی ره

·         این نعمت بزرگ الهی ( انقلاب اسلامی ) را ارزان از دست ندهید . امام خمینی ره

·         هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است . امام خمینی ره

·         ولایت فقیه برای شما یک هدیه الهی است . امام خمینی ره

·         این انقلاب با تائیدات غیبی الهی پیروز گردید . امام خمینی ره

·         انقلاب ما متکی به معنویات و خداست . امام خمینی ره

·         رمز پیروزی شما ایمان و وحدت کلمه بود . امام خمینی ره

·         خون شهیدان ، انقلاب و اسلام را بیمه کرده است . امام خمینی ره

·         انقلاب اصیل ماجلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول ا... (ص) است . امام خمینی ره

·         این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است. امام خمینی ره

 


92/11/17::: 6:41 ع
نظر()
  
  

 

توهین هایی که دیروز آقای روحانی به مخالفان خود کرد در تاریخ ایران سابقه نداشت!

hasan rohani, president of iran, kelid, tadbir o omid برخورد دولت تدبیر و امید با منتقدان

این ادبیات حکایت از ادبیات شاهان قاجار می کند!

اینکه روحانی همه مخالفان و منتقدان را «بیسواد» خطاب می کند نشان از بیسوادی ایشان دارد!

اینکه روحانی کثرت تحصیل کردگان دکترا را پایین آمدن ارزرش آن می داند! چنان نیست بلکه نشانگر آن است که قبلاً تنها اقازاده ها حق تحصیل داشتند و با تدبیر آقای احمدی نژاد خارج از این دایره هم وارد این ماجرا شدند و امروز توانستند زبان به نقد این دولت بگشایند و مشکل روحانی درواقع همین است.

آقای روحانی ارزش مدرک دکترای شما از قبل پایین بود! و این زیاد شدن تحصیل کردگان دکترا نیست که ارزش آن را زیر سوال برده است! من نمی دانم با مشغولیتی که شما در مسئولیتها داشتید اصلاً چگونه دکترا خواندید و چگونه مدرک گرفتید! باید در و پنجره دانشگاهی که به بیسوادی مثل شما دکترا داده است گل گرفته شود! 

ببین تفاوت از کجاست تا به کجا! روزی احمدی نژاد مورد توهین حقیرترین افراد قرار می گرفت و ایشان تنها پاسخی که می داد این جمله به همراه لبخند بود که: «دولت مشغول کار است و هر کس هرچه می خواهد بگوید»

آقای روحانی! این ادبیاتی که پیش گرفتی یعنی سلطه سیاست بر فرهنگ و قلم و اندیشه!

شما که عرضه تقسیم کردن اندکی از کالا و پول را در بین مردم ندارید!

هنوز چند روز از تقسیم سبد کالا نگذشته که دو نفر به خاطر 80 هزارتومان آن هم نه پول نقد بلکه کالایی که رانت آن به جیب اسپانسرهای تبلیغاتی انتخابات 92 می رود، کشته شدند!

البته اگر دقیق شویم شاید این از بی عرضگی در نحوه تقسیم نباشد بلکه شاید دستهایی در کارند تا خوراکی برای رسانه های غربی فراهم سازند تا آنها بتوانند تأثیر تحریمها بر مردم ایران را به جهانیان مخابره کنند و از این راه پیروزی شان بر مقاومت مردم ایران را نتیجه بگیرند و این در امتداد همان اتفاقات سال 88 انجام می گیرد!

و این سلطه دوام نخواهد آورد! حمایت یک عده بادمجان دور قاب چین چشم شما را کور کرده و واقعیتها را وارونه می بینی و اگر همینطور ادامه یابد سه سال دیگر قطار سیاست شما واژگون خواهد شد!

 


92/11/16::: 12:51 ع
نظر()
  
  

 

از طرح سبد کالایی به شدت عصبانی بودم و می خواستم نقدی به دان بنویسم اما دیدم قبل از بنده عزیزی این زحمت رو کشیده لذا عیناً نقل می کنم: (منبع این نوشته سایت 598 می باشد)
عدالت اقتصادی از احمدی نژاد تا روحانی:
در حال حاضر که رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید قرار است در دو نوبت در مجموع فقط به 30 میلیون نفر (هر نوبت 15 میلیون نفر) سبد کالایی بدهند آن هم نه به روش احمدی نژاد که به صورت خاطره انگیز و استفاده از روش نوستالژیک کوپن و صف، آنهم به ارزش 80 هزار تومان. به عبارتی هزین? کلی این سبد کالایی برای دولت یازدهم چیزی در حدود 2400000000000 تومان خواهد بود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اواخر سال 91 که یک گدا پرور رئیس جمهور ایران بود به هر نفر ایرانی 85 هزار تومان و هر کس که تحت پوشش کمیت? امداد امام خمینی بود 90 هزار تومان به عنوان کمک اقتصادی و عیدانه پرداخت شد .

دقت کنید که این کمک به تمام ایرانیان پرداخت شده و به ازاء هر نفر این مبلغ پرداخت می شد، یعنی خانواد? 2 نفره 170,000 تومان ، خانواد? سه نفره 265,000 تومان و به همین ترتیب به خانواد? 7 نفره 595,000 تومان عیدانه پرداخت می شد. به عبارتی رقمی حدود 6,375,000,000,000 تومان در مجموع به مردم پرداخت شد.

در حال حاضر که رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید قرار است در دو نوبت در مجموع فقط به 30 میلیون نفر (هر نوبت 15 میلیون نفر) سبد کالایی بدهند آن هم نه به روش احمدی نژاد که به صورت خاطره انگیز و استفاده از روش نوستالژیک کوپن و صف، آنهم به ارزش 80 هزار تومان. البته کارگران و روستاییان و اقشاری از این دست از گرفتن این هدی? که از سوی دولت تدبیر و امید به جامعه اهداء خواهد شد محروم خواهند ماند که البته کم سعادتی از خود این اقشار است. به عبارتی هزین? کلی این سبد کالایی برای دولت یازدهم چیزی در حدود 2400000000000 تومان خواهد بود .

نکت? قابل تأمل اینکه در تقسیم این سبد کالایی عدالت به سبک هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی اجرا شده و به خانواده های دو نفره همان قدر برنج و روغن و پنیر می دهند که به خانواده های 7 نفره!

جمع بندی اینکه؛

1- وای بر ما اگر نام این اقدام روحانی را گداپروری بنامیم!

2 - مبلغ عیدان? دولت دهم 3975000000000 تومان بیشتر از دولت یازدهم بوده است .

3- در دولت دهم 45 میلیون نفر بیشتر از دولت یازدهم از کمک اقتصادی بهره مند شده اند.

4- در دولت دهم مردم بدون ثبت نام و استعلام از سامان? پیامکی و ایستادن در صف و اجبار در گرفتن جنسی خاص (بخوانید برنج هندی و مرغ ترکیه ای که معلوم نیست امتیاز واردات و سود سرشار آن قرار است در جیب چه کسی برود) و با رعایت کرامت انسانی شان، پول واریز شده به حساب را به صلاح دید خود مصرف کرده اند .

5- در دولت دهم بین کارمندان دولت و بازنشستگان و رانندگان تاکسی و لبو فروشها و روستاییان و مشاغل آزاد و امثال اینها تبعیضی وجود نداشته است.

6- مهمترین نتیجه گیری از این مقایسه این است که احمدی نژاد گدا پرور است و روحانی با تدبیر.

 


92/11/15::: 7:0 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری