سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :54
بازدید دیروز :2
کل بازدید :480937
تعداد کل یاداشته ها : 256
102/12/29
12:38 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

در این تصویر کمی بیشتر دقت کنید،‏این تصویری از مدرک لیسانس آقای خاتمی است:

آنچه تصویر مدرک نشان می دهد:

آقای سیدمحمد خاتمی فرزند سید روح الله دارای شناسنامه شماره 153 صادره از یزد متولد 1322 در تیرماه 1348 تحصیل در رشته فلسفه را در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان با موفقیت به پایان برده و دانشنامه لیسانس دریافت کرده است.

نکته ی تحسین برانگیز: تاریخ مهر و امضا 29 اسفند است که همه جا تعطیل می باشد و این نشان می دهد مدیریت دانشگاه اصفهان قابل تقدیر و تشکر بوده که در این روز مشغول به کار بوده و به مردم مخصوصاً به آقای خاتمی خدمت می کرده است!

اما نکته ای که برای من مبهم است و معمائی حل نشده است این است که در بالای صفحه ی مدرک لفظ جلاله ی الله حک شده و زیر آن نوشته شده جمهوری اسلامی ایران؟؟؟!!

البته من جوابهائی برای این سوال دارم ولی از احتمالات کمتری برخوردار است مانند:

1. در سال 1348 رئیس دانشگاه انقلابی بوده و به خاطر همین به جای آرم شاهنشاهی آرم جمهوری اسلمی را جایگزین ساخته است!

سوالی که برای این جواب مطرح می شود: آیا رئیس دانشگاه از قدرت پیشگوئی برخوردار بوده است و آرم حکومت بعد از شاه را می دانسته است؟ آیا مدرکهای دیگر که از این دانشگاه صادر شده است نیز همین آرم را دارد؟ آیا دانشگاهی که چنین آرمی رازده می توانسته زیر مجمو عه ی آموزش عالی دولت شاهنشاهی فعالیت کند؟ و...

2. این آرم اشتباه چاپی بوده است.

سوال: آیا رئیس وقت دانشگاه به خاطر این اشتباه مورد پیگرد از طرف ساواک قرار نگرفته است؟ در صورت پیگرد،‏چقدر زندان و شکنجه تحمل کرده است؟

3. آقای خاتمی به خاطر اوج نفرت از رژیم منحوس پهلوی خودش آرم شاهنشاهی را پاک کرده و  جمهوری اسلامی را جایگزین ساخته است.

سوال: آقای خاتمی چگونه و به چه شکلی این کار را انجام داده است؟ آیا این کار قبل از دوم خرداد 76 بوده یا بعد از آن؟ آیا خاتمی به خاطر این اقدام انقلابی مورد تحسین و تشویق قرار گرفته است؟ تحسین و تشویقی های صورت گرفته به چه مقداری می باشد؟

4.آقای خاتمی مدرکش را در سال 48 نگرفته است چون از رژیم شاهنشاهی تنفرزیادی داشته،‏و این مدرک را بعد از انقلاب گرفته است.

سوال: آیا این مدرک را آقای معین (وزیر آموزش عالی دولت خاتمی) به او داده است؟

5. یک احتمال دیگر که از طرف برخی کارشناسان مطرح شده این است: این مدرک در سال 1380 از طرف رئیس وقت دانشگاه صادر شده است و هیچ ارزشی ندارد. بنابراین جعلی است.

سوال: آیا رئیس دانشگاه به ما هم می تواند چنین مدرکی بدهد،‏البته چون ما فوق لیسانس داریم لطفاً مدرک دکتری، البته اگر ممکن است؟؛‏آیا رئیس دانشگاه از خاتمی رشوه گرفته است؟ آیا رئیس دانشگاه فکر میکرده که انقلاب در سال 1348 پیروز شده است؟ آیا رئیس دانشگاه در درس تاریخ نمرات بدی داشته است؟ آیا خاتمی با این مدرک جعلی حقوق دریافت می کرده است؟ در این صورت محاسبه کنید که آیا حقوق دریافتی خاتمی بیشتر از حقوق دریافتی آقای کردان است؟ آیا مجلس هشتم از این قضیه خبر دارد؟ آیا آقای دکتر علی مطهری و دیگر نمایندگان خاتمی را استیضاح خواهند کرد؟ آیا خاتمی با این مدرک می خواهد نامزد ریاست جمهوری شود؟ آیا اگر با این مدرک نامزد شود توسط شورای نگهبان رد صلاحیت می شود؟

از خوانندگان عزیز می خواهیم مار را در پیدا کردن این سوالات سخت یاری کنند. شما می توانید جواب هایتان را کامنت بگذارید،‏ ممکن است به پاسخهای برتر مدرک لیسانس از طرف دانشگاه فوق به عنوان جایزه اعطا شود.

در این رابطه از لینک زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید:

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=23362


87/10/30::: 1:54 ص
نظر()
  
  

سلام بر غزه

سلام بر رزمندگان اسلامی حماس

سلام بر برادران ما در غزه

سلام بر اسماعیل هنیه

و سلام و درود بر تمامی انسانهای آزاده ی جهان که حمایت خود را از فلسطین و حماس به اثبات رساندند و نفرت خود را از اسرائیل کثیف فریاد کشیدند

سلام و درود و رحمت خداوند و حضرت محمد صلی الله علیه وآله و ملائکه خداوند بر تمام شهیدان فلسطینی که با جنایات رژیم کثیف و منحوس اسرائیل به شهادت رسیدند

اکنون وعده یالهی تحقق یافت و ما بر اسرائیل منحوس پیروز گشتیم

وعده ی بعدی ما در قدس و قدم بعدی نصرت و پیروزی رهایی قدس است انشاءالله

مبارک باد بر تمامی انسانهایی که حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند

ای شهیدان غزه و فلسطین خوش به حال شما و یالیتنا کنا معکم فنفوز فوزاً عظیما

این پیروزی و نصرت بزرگ را بر امام زمان ع و مردم ایران تبریک می گویم

ما با افتخار می گوئیم که فلسطین ایران است و ایران فلسطین.


  
  

اگر می خواهی در محو و تضعیف اسرائیل سهیم باشی

اگر می خواهی کمترین قدمی را برای کمک به کودکان و زنان بیگناه فلسطین برداری

اگر می خواهی فریاد اعتراض خود را به گوش جنایتکاران صهیونیستی برسانی

اگر می خواهی پاسخ تو به فریاد کمک کمک! را، کودکان خردسال غزه بشنوند

می توانی با یک کلیک در این نظرسنجی انجام دهی:

برای شرکت در نظرسنجی بر روی پرچم فلسطین کلیک نموده و سپس کد امنیتی و نام و ایمیلتان را وارد کرده و بر روی submit vote کلیک کنید

 

I support Palestine

Palestine

57.9%


  
  

  

بیائید ناخواسته به اسرائیل کمک نکنیم

بیائید ناخواسته در جنایات اسرائیل شریک نباشیم

بیائید ناخواسته در قتل عام کودکان و زنان بیگناه فلسطینی گناهکار نباشیم

بیائید در سرعت بخشیدن به شمارش معکوس برای محو اسرائیل شریک گردیم

بیائید در درمان غده ی سرطانی تلاش کنیم

شرکتهای صهیونیستی را بشناسیم و در تحریم آن و معرفی آنها به دیگران بکوشیم

میتوانید لیست شرکتها را از وبلاگ این دوست عزیز دانلود کنید:

http://crypalestin.blogfa.com/page/2.aspx


  
  

جدیداً برخی از روباه صفتانی که مردم آنها را در طی دولت اصلاحات! شناختند در پی آن هستند که حمایت معنوی و مادی مردم ایران و شیعیان از حماس قطع شود تا آنها در مقابل اسرائیل شکست بخورند،‏

آری مردم شیعه بدانند که این گروه نه تنها از پیروزی حماس هیچ سودی نمی برند بلکه متضرر هم می گردند،‏اینان از وجود اسرائیل مقتدر خوشحال هستند من برای اینکه مطلب روشن شود چند کد به خوانندگان می دهم تا خودشان نتیجه را بگیرند و ضرب المثلی گوید العاقل یکفیه الاشاره یعنی برای عاقل اشاره ای کوچک کافی است.

کدهای زیر نتیجه سازند:

1. دولت حماس با اکثریت آرا تشکیل شده و دولتی رسمی و قانونی است،‏هر دولتی وظیفه دارد همه ی نیازهای مردم را تامین کند از جمله امنیت و برای این باید سلاح لازم را تهیه و علیه دشمنانش به کار گیرد.

2. همه ی کشورها باید از دولتهای قانونی که با اکثریت رای مردم انتخاب شده اند حمایت کنند.

3. اسزائیل گذشته از این که بیش از نیم قرن است بیشترین بخش خاک فلسطین را اشغال کرده اکنون به مردم غزه و دولت قانونی آنها تهاجم کرده و دست به نسل کشی زده است.

4. تهاجم اسرائیل به غزه عیناً تکرار واقعه ی عاشوراست،‏چرا که یزید به دنبال حذف اسلام حقیقی و جایگزین نمودن عقاید و اصول خود بنام اسلام بود. اکنون نیز اسرائیل به دنبال حذف حماس (نماد مقاومت و اسلامی که دست بیعت به هیچ استعمارگر و متجاوز و اشغالگر و اسلام ستیزی نمی دهد) بوده و می خواهد اسلامی توخالی،‏سازشکار،‏حقیر،‏ضعیف،‏مصرف گرا ،‏و ... را بر مسلمانان حاکم کند نمایندگان چنین تفکری برخی دولتهای عربی مانند مصر،‏اردن،‏عربستان و... هستند که به صهیونیزم بین الملل پیوسته و شاخه ی صهیونیزم اسلامی را تشکیل می دهند.

5. ما شیعیان کل جهان گرچه شاید در برخی از اعمال دینی با برادران سنی مان در غزه یکی نیستیم اما در اصول اساسی اسلام مخصوصاً رویکردمان در مقابل ظلم و جور اسرائیل و آمریکا هم رای و هم موضع هستیم و جبهه ای واحد را تشکیل می دهیم.

6. امام صادق ع فرمود هر جایی کربلا و هر روزی عاشوراست. و این بهترین فرمول است که باید از آن نتیجه بگیریم،‏بیشتز از دو جبهه در جهان وجود ندارد،‏جبهه ی استعمار،‏ظلم،‏تجاوز و پایمال کردن حقوق ملتها که سران این جبهه آمریکا،‏اسرائیل،‏انگلیس بوده و خیلی از دولتهای دیگر پیرو آنها هستند جبهه دیگر دولتهایی هستند که مورد تجاورز و ظلم و ستم استعمارگران و متجاوزان هستند،‏در سال 61 هجری یزید نماینده ی ظلم و استعمار بود و اکنون اسرائیل و امریکا همان کار را می کنند و هر کس در مقابل آنها بایستد جبهه ی حسین بن علی را تشکیل می دهد،‏مردم ایران این جبهه را نزدیک به نیم قرن است که تشکیل داده اند و امروز نقطه ی رویاروئی یزیدیان و حسینیان به غزه کشیده شده است و عاقبت مردم غزه که جبهه ی حسینی را قوام بخشیده اند بر یزید زمان (اسرائیل و...) پیروز خواهند شد.

 

و اما برخی از دورویان داخلی:

1. روزنامه ی کارگزاران با چاپ مطلبی حماس را گروهی تروریستی معرفی می کند،‏این در حالی است که کارگزاران خود را دموکراسی خواه می داند و نیز حماس با آرای مردمی و با نظارت ناظران بین المللی به قدرت رسیده است.

2. گروهی از افراد بی هویت جمله را از برخی سران حماس به نقل از شبکه ی الجزیره بیان کرده اند که در آن گفته شده ما (حماس) بر اسرائیل پیروز خواهیم شد همانطور که یزید بر حسین بن علی پیروز شد

توضیح: اولاً یزید بر امام حسین پیروز نشد بلکه به اقرار و نظر همه ی تحلیلگران این جبهه ی حسینی بود که بر یزید پیروز شد،‏ثانیاً این نحوه ی تشبیه حکایت از بیسوادی،‏بی عقلی،‏و حماقت افرادی دارد که آن را مطرح نموده اند چرا که لشکر یزید مانند اسرائیل از تجهیزات کامل جنگی و اکثریت نفرات (30 هزار نفر سرباز) برخوردار بود در حالی که سربازان و یاران امام حسین ع از 72 نفر تجاوز نمی کرد،‏یعنی عکس تشبیه فوق صادق است و مردم غزه و حماس دارای ویژگی های یاران امام حسین ع هستند ( مانند کمی تجهیزات جنگی،‏کمی افراد نظامی،‏کشته شدن کودکان و زنان بیگناه،‏دفاع از حق خود ،‏داشتن انگیزه های دینی،‏معنوی و الهی،‏ و ...) و اسرائیل همان ویژگی های لشکر یزید را دارد:( تجاوز و ظلم به حق مردم فلسطین، کشتن افراد بیگناهی مانند کودکان و زنان،‏ تخریب مساجد و مدارس،‏درا بودن تجهیزات مدرن و پیشرفته جنگی و نظامی،‏انگیزه های مادی و دنیوی و ضد دینی از کشتار مردم،‏‏ و ...)؛‏ثالثاً اصل قضیه مکارانه و فریبکارانه است و از سران حماس چنین سخنی صادر نشده است حتی از الجزیره هم چنین برنامه ای پخش نشده است و اینها چون فروچاشی اسرائیل را نزدیک دیده و از آن واهمه دارند چنین اقداماتی را انجام می دهند و این اقدام به نظر می رسد با اشاره ها و کمک های انگلیس و اسرائیل صورت می گیرد. به کوری چشم همه ی دشمنان ملت ایران،‏همه ی عزادارن واقعی حسینی آمادگی خود را برای اعزام به غزه و و نبرد با اسرائیل اعلام نموده اند.

3. از آنجا که جنایات اسرائیل با حمایت رئیس جمهور آمریکا صورت می گیرد مردم مسلمان و آزادی خواه جهان او را یکی از جنایتکاران می دانند و به همین دلیل همه ی مردم جهان از پرتاب لنگه کفش به طرف بوش حمایت کرده و آن را رمی جمره ی حقیقی قلمداد کردند،‏ این در حالی است که محمد علی ابطحی (رئیس دفتر و معاون پارلمانی خاتمی) کار منتظر الزیدی را در پرتاب کفش به بوش تقبیح کرده و آن را مخالف دموکراسی! دانستند،‏پس پیدا کنید پرتقال فروش را.


  
  


بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه، سلام علیکم بما صبرتم

صبر بیست روزه ی شما و مجاهدان دلیر و از جان گذشته و آحاد مردم غزه در برابر یکی از فجیع ترین جنایات جنگی جهان و تاریخ، پرچم عزت را بر سر امت اسلام به اهتزاز درآورده است. شما ثابت کردید که دل سرشار از ایمان به خدا و قیامت و روح منیع وعزیز مسلمانی که ذلت و تسلیم درباره ظلم و زور را برنمی تابد، آنچنان قدرتی می آفریند که حکومتهای جبار و مستکبر و ارتشهای مجهز در برابر آن ناتوان و ذلیل اند.

ارتشی که قدرت فداکاری وشهادت طلبی شما آن را بیست روز است پای در گل در پشت دروازه های غزه به خفت افکنده همان است که ظرف شش روز بخش های عظیمی از سه کشور عربی را زیر سیطره خود درآورد. به ایمان و توکل خود، به حسن ظن خود به وعده الهی، به صبر و شجاعت و فداکاری خود ببالید که امروز همه مسلمانان به آن می بالند. جهاد شما تا امروز آمریکا و رژیم صهیونیست و حامیان آنان و سازمان ملل و منافقان ملت اسلامی را رسوا کرده است.

امروز نه فقط ملت های مسلمان، که بسیاری از ملتهای اروپا و آمریکا حقانیت شما را از بن دندان پذیرفته اند. شما همین امروز هم پیروزید و با ادامه این ایستادگی شرافتمندانه دشمن زبون و ضد بشر را باز هم بیشتر به ذلت و شکست خواهید کشاند.
انشاء الله

بدانید که "ما ودعک ربک وما قلى" و بدانید که "ولسوف یعطیک ربک فترضى" انشاء الله . با اینحال حوادث خونین و فاجعه بار غیرنظامیان فلسطینی بخصوص کودکان مظلوم و معصوم، دلهای ما را غرق خون کرده است. حوادث ناشی از جنایتهای غاصبان فلسطین که هر روز چندین بار از همه کانالهای تلویزیونی ما پخش می شود ملت ما را ماتم زده و عزادار ساخته است. عظم الله لکم الجزاء وعجل لکم النصر، بدانید که وعده خدا راست است که فرمود: "ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز" و فرمود: "ومن جاهد فانما یجاهد لنفسه..."

خیانتکاران عرب هم بدانند که سرنوشت آنان بهتر از یهودیان جنگ احزاب نخواهد بود که خداوند فرمود: "وانزل الذین ظاهروهم من اهل الکتاب ومن صیاصیهم..."

ملتها با مردم و مجاهدان غزه اند. هر دولتی که برخلاف این عمل کند فاصله خود و ملتش را عمیق تر می کند و سرنوشت چنین دولت هایی معلوم است. آنها نیز اگر به فکر زندگی و آبروی خودند باید سخن امیرالمومنین علیه السلام را به یاد آورند که فرمود: "الموت فی حیاتکم مقهورین و الحیاة فی موتکم قاهرین" به شما و مبارزان غزه و همه مردم مظلوم و مقاوم شما درود می فرستم و در کنار همه تلاش هایی که دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از شما وظیفه خود دانسته است، شب و روز هم شما را دعا می کنم و صبر و نصرت را برای شما از خداوند عزیز قدیر مسالت می کنم.

و السلام علیکم و على عباد الله الصالحین و رحمة الله و برکاته
سید علی حسینی خامنه ای
18 محرم 1430
26 دیماه 1387


  
  

وزیر امور خارجه اسرائیل،لیونی: این جنگ (جنگ با حماس) جنگ ارزش هاست و ما به عنوان نماینده ی ارزشهای آزاد جهان وارد جنگ شده ایم.

 

سید حسن نصر الله: رویاروئی اسرائیل با حماس همچون واقعه ی عاشورا (در کربلا)ست.

 

سوال: آیا نبرد آخرالزمان شروع شده است؟

سوال: آیا شمارش معکوس برای محو اسرائیل (این شرّ بزرگ و غده ی کثیف سرطانی) آغاز شده است؟

سوال: آیا شمارش معکوس برای ظهور منجی کلید خورده است؟

سوال: در این واقعه ما در کدام جبهه هستیم؟ نقش ما چیست؟

سوال: آیا می توان سرعت این شمارش معکوس را افزود؟

سوال: آمریکا علاوه بر کمک نظامی و سیاسی، سالیانه بیش از سه میلیارد دلار کمک نقدی به اسرائیل می کند، ما چه مقدار برای آزادی قدس عزیز از چنگال کثیف ترین موجودات خلقت کمک می کنیم؟

 


  
  

بهمن 57: پیروزی انقلاب اسلامی به دست امام خمینی ره

دیروز: پیروزی مقاومت بدست سید لبنان،‏سید حسن نصرالله

امروز: پیروزی مقاومت در غزه بدست فرزندان امام خمینی (حماس)

فردا: پیروزی مقاومت در سراسر فلسطین،‏مصر،‏اردن،‏عربستان و ...

و...

اندکی صبر سحر نزدیک است.

کریسمس و نزدیک شدن یک سال دیگر به ظهور منجی بر تمام منتظران منجی مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج


  

 

سه موج ( به عبارت دیگر سه دوره از زندگی) در طول تاریخ به وجود آمده است:

دوره ی اول کشاورزی: روزگاری بود که مردم به صورت دستی از راه کشاورزی زندگی خود و دیگران را اداره می نمودند، در این دوره کسی قدرت بیشتری داشت که زمین بیشتر و محصول بیشتری داشت و البته این امر وقتی حاصل می شد که نیروی انسانی هم برای کشت و کار و اداره ی زمین و محصول وجود می داشت بنابراین نیروی انسانی مهم بود و همین امر بود که مردم فرزند پسر را بر دختر ترجیح می دادند و هر قوم و قبیله ای که از افراد ذکور بیشتری برخوردار بود مسلماً از قدرت بیشتری برخوردار بود.

 

دوره ی دوم صنعت و تکنولوژی: در اثر پیشرفت علم، صنعت و تکنولوژی بوجود آمد و این صنعت و تکنولوژی در زندگی مردم وارد شد، و زندگی بشر متحول گشت، در این دوره کارها نه با دست بلکه با ابزارآلات ماشینی انجام می گرفت ، کشاورزی از حالت دستی و سنتی به روش مکانیزه و ماشینی تبدیل گشت، بنابراین دیگر مثل دوره ی قبل نبود و نیروی انسانی و زور بازوی دستی از اهمیت زیادی برخوردار نبود، چرا که بیشتر کارها با ماشین و ابزار خاص خود و به راحتی انجام می پذیرفت، و به خاطر همین امر دیگر دختر بودن یا پسر بودن مثل سابق اهمیت نداشت و یک زن هم می توانست با به کار گیری ابزار و ماشین، همچون مردان و حتی بهتر از آنها به کار و کشاورزی و فعالیت اقتصادی بپردازد.

 

دوره سوم عصر روابط الکترونیکی: در این دوره از زندگی بشر که سالهاست شروع شده است بشر با امر جدیدی بنام IT و اینترنت روبرو شده است که همه ی جوانب زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده و آنها را دچار تحول ریشه ای و اساسی نموده است؛ این کشف که در قرن بیستم اتفاق افتاد چند ویژگی را به کار بشر بخشیده است: سرعت، دقت و راحتی کار و... به چند مورد از جوانب زندگی بشر در این دوره اشاره می شود:

روابط اجتماعی: در این دوره شخص اگر بخواهد با دوست، آشنا یا قوم و خویش خود ارتباط داشته باشد که فاصله مکانی زیادی با آن دارد نیاز به تحمل سختی مسافرت، تهیه بلیط و... ندارد بلکه از طریق اینترنت می تواند با او چت (Chat) کند حتی می تواند با روشن کردن Voice صدای او را بشنود و با او ارتباط کلامی داشته باشد، و حتی می توانند با فعال بودن Vebkam  از دو طرف، یکدیگر را ببینند.

روابط درسی و آموزشی: سابق بر این دوره شخص برای آموختن علم نیاز به مسافرت به شهرهایی بود که مرکز علم و تمدن بود و اگر دانشمند یا دانشجویی نیاز به کتابی داشت لازم بود به کتابخانه ای رجوع کرده و با امانت کتاب به مطالعه ی آن بپردازد، اما اکنون شخص در منزل و در حالی که لیوان چای گرم در دست او بخار می کند، می تواند به صورت Online از هزاران کتابخانه ی دیجیتالی Digitalic Library استفاده کند، یا یک دانشجو می تواند با ارتباط وب Veb استاد خود را ببیند و اشکالات خود را با هزینه ی کم، سرعت بیشتر و در کمترین زمان ممکن از استاد خود و دیگر استادان معتبر دریافت کند.و...

روابط اطلاعاتی و سیاسی: در دوره های قبل وقتی اتفاق مهمی در نقطه ای از دنیا رخ می داد روزها و شاید هفته ها و ماهها بعد از آن به گوش جهانیان می رسید، شخص برای اطلاع از اخبار حتماً باید روزنامه های مختلفی را مطالعه می کرد اما امروزه در عرض چند لحظه خبر یک اتفاق کوچک در کل جهان می پیچد و شخص برای اطلاع از اخبار دنیا نیازی به روزنامه های کاغذی ندارد بلکه می تواند در یک لحظه تمام اخبار مختلف را از سایتهای متفاوت با گرایشات متفاوت دریافت کند و حتی می تواند اخبار کل دنیا  را در کامپیوتر خود آرشیو کند در حالی که آرشیو روزنامه ها کاغذی نیاز به یک انباری وسیع در دوره های قبل داشته است.

روابط اقتصادی: در دوره های قبل ارتباطات اقتصادی بصورت سنتی و دست انجام می گرفت شخص برای تجارت باید راههایی را با سختی و مشقت طی می نمود و پول و سکه هایش را با سختی به شهری میرساند که کالای مورد نظرش در آنجا بود که خیلی از اوقات در راه دچار راهزنان می شد و سرمایه خود را از دست می داد، اما اکنون شخص می تواند با یک ارتباط اینترنتی از آسیا، خرید خود را از اروپا و آمریکا انجام دهد و چند روز دیگر آنرا بصورت پستی تحویل بگیرد، با این تحولی که ایجاد شده نظام بانکی تغییر بنیادی یافته است دیگر نیازی به جابجایی پول نیست و با یک کارت بانکی معتبر می توان از سراسر دنیا خرید کرد و با استفاده از آن در هر فروشگاهی نیازی به حمل و پرداخت پول کاغذی نیست و با کشیدن کارت در POS فروشگاه می توان خرید نمود، حتی با برخی خدمات E-Banking و Core-Banking برای پرداخت قبوض مختلف آب، برق، گاز ، تلفن و موبایل و دیگر قبوض، و حتی دادن اجاره بها حتی نیاز به وارد شدن به اینترنت هم نیست، چرا که با پر کردن یک قرارداد اینترنتی با بانک سرویس دهنده، بانک به صورت خود کار و اینترنتی در هردوره مبلغ قبوض را به حسابهای شرکتها واریز می کند و مثلاً مبلغ اجاره خانه را اتوماتیک به حساب صاحبخانه واریز می کند و ...

 

یکی از شگردها برای تبلیغ کمپانی QI، جهت عضوگیری مغالطه ی جزء و کل است اعضای کمپانی QI این مغلطه و سفسطه را طراحی کرده اند که تجارت اینترنتی یا به عبارت دیگرNetWorkMarketting  را مساوی با کار کمپانی QI  می گیرند و به شخصی که تا به حال نه از اینترنت و کامپیوتر اطلاعاتی دارد و نه اسمی از تجارت الکترونیکی و اینترنتی شنیده است این گونه وانمود میکنند که تجارت اینترنتی و الکترونیکی یعنی کارهایی مانند کار کمپانی QI . در حالی که تجارت اینترنتی اصطلاح وسیعی است که هزاران کار را دربر می گیرد و البته روش کار کمپانی QI را هم در بر می گیرد یعنی کمپانی QI هم کلاهبرداری خود را در قالب نوین و روش موج سوم انجام میدهد و بصورت اینترنتی کلاهبرداری می کند که این کلاهبرداری هم سریع است و هم بصورتی است که به سختی قابل پیگرد قضایی  و پلیسی می باشد و...

کسانی که با متافیزیک و فلسفه و منظق آشنا هستند می دانند که یکی از روش های مغلطه و سفسطه و شیره مالیدن به سر شخص مخاطب و حق و مشروع جلوه دادن یک سخن و کار باطل و نامشروع استفاده از مغالطه ی جزء و کل است، به عنوان مثال شخصی می گوید کشاورزی کاری مقدس است که در ادیان تحسین شده است، و تولید گیاه شقایق و... که از آن تریاک و مواد مخدر به عمل می آید نیز کشاورزی است پس تولید گیاه شقایق و تریاک و مواد مخدر نیز مقدس است و کسانی که با تولید آن مخالفت می کنند در حقیقت با کشاورزی مخالفت می کنند، در حالی که این سخن ، مغالطه بوده و سخن باطلی است درست است که کشاورزی مقدس است ولی این کلمه وسیع است و انواع مختلفی از کشاورزی را شامل می شود، تولید انواع مختلف مواد غذایی مانند گندم، برنج، جو، نخود، لوبیا و... از راه کشاورزی به وجود می آید که مورد تایید همه است و کسی با آن مخالفتی ندارد، در حالی که تولید تریاک گرچه از راه کشاورزی بوجود می آید ولی چیزی خطرناک و مهلک است به عبارت دژگر کشاورزی بودن روش کار تولید تریاک دلیل بر مشروع بودن آن نمی شود و در مورد شرکت QI هم چنین است و در حقیقت QI کلاهبرداری نوین است که از روشی جدید انترنتی استفاده می کند و اینترنتی بودن این کار دلیل بر این نیست که مشروع باشد.

از طرف دیگر اعضای شرکت اینگونه مغالطه می کنند که کسانی که کار شرکت QI را غیر شرعی می دانند و با آن مخالفت می کنند به موج دوم و حتی موج اول تعلق دارند و نمی توانند موج سوم را هضم کرده و آنرا تحمل کنند، و این مغلطه و سفسطه ای است که می خواهند با آن کار خود را پیش ببرند و عضو گیری کنند چرا که اگر عضوگیری نکنند به پورسانت نخواهند رسید، در حالی که مراجع معظم تقلید اگر با هزار نوع  از تجارت اینترنتی   NetWorkMarketting موافق باشند و آن را شرعی بدانند تنها با یک مورد مخالفت می کنند و آن را غیر شرعی می دانند و متاسفانه اعضای کمپانی QI ناجوانمردانه به کسانیکه آن را غیر شرعی می دانند برچسب موج اولی و موج دومی می زنند.


  
  

تمام مراجع تقلید (آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله شبیری زنجانی، آیت الله بهجت، آیت الله سیستانی، آیت الله نوری همدانی، آیت الله وحیدخراسانی، آیت الله فاضل لنکرانی، آیت الله شیخ جواد تبریزی، و مقام معظم رهبری) که می توان از آنها تقلید نمود این فعالیت را حرام می دانند.


87/10/9::: 10:17 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری