سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالیانى که پسر آدم در آن نزد خدا از پیروى هوا معذور است ، شصت سال است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :2
کل بازدید :480902
تعداد کل یاداشته ها : 256
102/12/29
7:31 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

نظر آیت الله مصباح یزدی در مورد ازدواج موقت، در طی مصاحبه ای تبیین شده است که ما خلاصه آن مصاحبه را نقل می کنیم. مقاله و تلخیص آن از جناب آقای محمد ترکاشوند می باشد که در لینک زیر قابل دسترسی است:

http://www.rasekhoon.net/article/show/693774

خلاصه ی مصاحبه

1-متأسفانه منع ازدواج موقت باعث می شود که مردم زیادی مرتکب گناه کبیره ی «زنا»شوند.
2-علیرغم این که مردم نیاز خودشان را به این مسئله درک می کنند و با توجه به شرایط کنونی که مصلحت این حکم روشن شده است، باز هم بر اثر رسوبات ذهنی، موانعی ایجاد می شود که این سنت احیاء نگردد.
3-مردم بداندیش از هر قانونی می توانند سوء استفاده بکنند که یکی از این قوانین ممکن است ازدواج موقت باشد.
4-مردم از این مسئله طوری استفاده نکنند که موجب بدنامی حکم الهی و برانگیخته شدن تعصبات و تفسیرهای غلط شوند.
5-باید رفتارها طوری باشد که آبروی اسلام و آبروی قانون و مصالحی که در آن قانون است حفظ بشود.
6-اگر ازدواج موقت نباشد، زن بصورت یک کالا می شود.
7-آیا معاشرت های نامشروعی که فعلاً در تمام دنیا وجود دارد، شخصیت زن را بیشتر پایمال می کند، یا ازدواج مشروعی بطور علنی و ثبت شده در دفاتر قانونی که مورد پذیرش همه باشد و ارزش اجتماعی داشته باشد که از هزاران مفسده جلوگیری می کند؟
8-ممکن است یک نفر مسلمان متوجه نباشد و با ازدواج موقت مخالفت کند و نمی داند که با این مخالفت، با خدا و قرآن مخالفت کرده و اگر این مخالفت را آگاهانه ابراز بکند، در حکم ارتداد است و کفر می باشد؛ چون این از تعیینات اسلام است.
9-دولت اسلامی باید برای احکام یک حساب جدی باز کند. و باید تدابیر جدی برای تبیین این احکام اتخاذ شود.
10-وقتی دولت اسلامی می بیند از این حکم سوء استفاده می شود باید با وضع قوانین، ازدواج موقت را مثل ازدواج دایم ثبت بکنند تا احکامش مانند عده، نفقه و وضعیت فرزندان روشن شود.
11-زن هم نیاز جنسی دارد و باید نیازش ارضاء بشود. ممکن است که به صورت ازدواج دایم نتواند ولی به صورت ازدواج موقت برایش مهیا باشد یعنی شرایط زندگیش طوری باشد که تن به مقررات ازدواج دایم ندهد ممکن است داوطلبی برای ازدواج دائم نداشته باشد. ولی ممکن است نیاز جنسی اش به وسیله ازدواج موقت مرتفع شود. این مصالح واقعی انسان است.

iهمچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید به این کتاب مراجعه نمایید: (ترکاشوند، محمد، (1386)، ازدواج موقت: مدیریت شهوت، قم، نشر اشک یاس، چاپ دوم.)


92/1/25::: 3:17 ع
نظر()
  
  

واقعاً شگفت زده شدم وقتی که این خبر را در فارس خواندم: خبرگزاری فارس: اگر امر انتخابات بین اصولگرا و اصلاح‌طلب دایر شود، اصولگرایان باید بر روی گزینه رأی‌آور اجماع کنند

 

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: اگر در انتخابات امر دایر شد بر اصولگرا و اصلاح‌طلب، همه باید بر روی اصولگرا اتفاق کنند و نظرات دیگر خود را کنار بگذارند و بر روی شخصی اجماع کنند که در مقابل آنها رأی داشته باشد.

اما وقتی اصل ماجرا و متن کامل سخنان ایشان را دنبال کردم برایم معلوم گشت که حدس بنده درست بود و محال بود آقای مصباح آن هم در این شرایط نزدیک انتخابات چنین سخنی را بیان فرموده باشد? به قول آذری زبان ها بله آقای مصباح این جمله را فرموده است «آمّا» آمّا در ادامه چه جمله ای را فرموده اند: 

اما امروز رقابت در میان اصولگرایان است چون اصلاح‌طلبان بعد از فتنه 88 دیگر در میان مردم جایی ندارند.

و جای بسی تأسف و ناراحتی است که فارس نیوز که این همه ادعای اخلاق حرفه ای در رساندن خبر دارد به چنین شیوه های ژورنالیستی دست می زند تا رقیب خودش یعنی جبهه پایداری و نامزد آن را از میدان بیرون کند.

و اما آدرس خبر فارس: (البته اگر حذف یا اصلاح نکرده باشند): http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920121000788

و آدرس متن بیانات آقای مصباح یزدی (حفظه الله): http://rajanews.com/detail.asp?id=154661


92/1/22::: 1:1 ص
نظر()
  
  

کنترل جمعیت برنامه ای توطئه آمیز بود که روزی توسط یهودیان علیه مسیحیان به کار گرفته شد تا جمعیت یهود به اقلیت ناچیز تبدیل نگردد.

و امروز صهیونیستهای خبیث با تحریک و بسیج کردن سران مسیحی غرب علیه اسلام قصد پیاده کردن چنین برنامه توطئه آمیز را دارند.

افزایش جمعیت حتی در زبان اندیشمندانی سکولار چون روسو و میرابو فرانسوی تمجید و تحسین شده است... در کتاب آندره میکل با عنوان اسلام و تمدن اسلامی (ترجمه دکتر حسن فروغی) در بخشی که رشد جمعیت جهان اسلام را بررسی می کند و نمی تواند ترس و واهمه غرب را از این موضوع پنهان نگه دارد، می خوانیم: «اگر نظر غرب امروزه در مورد افزایش جمعیت تغییر کرده آیا بدین علت نیست که جمعیت جهان سوم (بویژه جهان اسلام) یا به عبارتی یک سوم جهان، به ضرر وی در حال نوسان است؟ غربی که قبلاً حاکم بر جهان بود، آیا بر این باور نیست که اگر همراه با پیشرفت فنی، جمعیت بیشتری هم می داشت می توانست تا حدی به اربابی خود بر جهان ادامه دهد؟... » در بخشی دیگر اعتراف می کند که: «... نیروی انسانی و بخصوص نیروهای جوان آینده­ساز، سرمایه­ای غیرقابل انکارند

همانطور که مشاهده می کنید غربی ها به شدت به دنبال افزایش جمعیت مسیحیان و کاهش جمعیت مسلمانان هستند. پس برنامه های کنترلی جمعیتدر جهان اسلام را باید نقشه ای دانست که توسط کارگزاران سکولار و جیره خوار غرب که از اربابان خود دستور می گیرند به اجرا گذاشته میشود. و تکلیف ما این است که نه تنها با این برنامه ها همگام و همراه نشویم بلکه با افشای این نقشه شوم برنامه های آنان علیه اسلام و مسلمانان را خنثی نماییم.

و نتیجه این شد که امروز طبق گزارشات:

 ایران سریع‌ترین نرخ کاهش جمعیت تاریخ بشر را دارد

http://hamshahrionline.ir/details/201040

 و: http://www.shafaonline.ir/Home/FullNews/tabid/101/ArticleId/998/-26.aspx و: http://maarefislam.com/doreholomvamaarefislam/booksindex/nekaheyya.htm

یادمان باشد که پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله در مورد افزایش جمعیت فرمودند:

«تناکحوا تناسلوا تکثروا، فإنی اباهی بکم الامم یوم القیامة و لو بالسقط»؛ (نمازی، حسن بن علی، مستدرک سفینه البحار، قم، جامعه مدرسین، سال 1419، ج4، ص340.)

یعنی (ای مردان و زنان) با همدیگر ازدواج کنید و دارای نسل گردید و زیاد شوید، به راستی که من مباهات می‌کنم به واسطة شما در مقابل امت‌های دیگر در روز قیامت، ولو با بچه سقط شده. 


92/1/17::: 1:3 ص
نظر()
  
  

ادبیات جاده ای: با آنکه بی دستی دستم بگیر ابوالفضل

توی مسافرتها بنده جملاتی رو که پشت اتومبیلها مخصوصاً کامیونها نوشته شده، دقت می کنم. امسال وقتی از سمت شمال غرب کشور عزیزمون به طرف بخشهای مرکزی ایران در حال حرکت بودم با کامیونی پشت کامیونی مجبور به تخفیف سرعت ماشین شدم، معمولاً سرعت کم کامیونها، خودروهای سواری را کلافه می کنند اما این مورد استثنا شد چرا که بالاتر از پلاک ماشین، مصرعی بر روی ماشین می درخشید و اتومبیل را زینت می داد و شاهد اعتقاد و حس مذهبی و ارادت قلبی راننده اش به آزاده ای بزرگوار بود که میلیاردها انسان در طول تاریخ به عشق و ارادت به او می بالند و افتخار می کنند...

یقیناً هر ارادتمندی پشت این کامیون بود دلش می لرزید و درّ از چشمه دیدگانش می غلطید و حواسش از کندی سرعت کامیون پرت می شد و دیگر مثل بقیه مواقع که پشت کامیون گیر می کرد دیگر به جای فشار دادن دندانها بر روی هم، این بار پلکها را آرام روی هم می گذاشت و مژه هایش را چونان خوشه های برکت خدا در گندم زار و شالیزار روی هم می سایید و شبنم جارو می نمود...

جمله ای که این احساسات را برانگیخت این بود:

با آنکه بی دستی دستم بگیر ابوالفضل

این جملات نشان از آن است که این عشق الهی است و به خاطر خدا و حق، لایتناهی و ابدی و باقی است و این چنین با گوشت و خون و پوست ما مردمان ایران زمین و شیعیان سراسر جهان آمیخته است: چنانکه فرمود:

شِیعَتُنا خُلِقُوا مِنْ فاضِلِ طِینِتِنا وَ عُجِنُوا بِماءِ وَلایَتِنا

شیعیان ما از باقیمانده گل ما آفریده شده اند، ولایت ما در سرشت آنان عجین گشته

راستی چقدر زیباست!...


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری