سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگانی اسلام و ستون ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :36
بازدید دیروز :91
کل بازدید :481683
تعداد کل یاداشته ها : 256
103/2/7
10:31 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

جدیداً برخی از روباه صفتانی که مردم آنها را در طی دولت اصلاحات! شناختند در پی آن هستند که حمایت معنوی و مادی مردم ایران و شیعیان از حماس قطع شود تا آنها در مقابل اسرائیل شکست بخورند،‏

آری مردم شیعه بدانند که این گروه نه تنها از پیروزی حماس هیچ سودی نمی برند بلکه متضرر هم می گردند،‏اینان از وجود اسرائیل مقتدر خوشحال هستند من برای اینکه مطلب روشن شود چند کد به خوانندگان می دهم تا خودشان نتیجه را بگیرند و ضرب المثلی گوید العاقل یکفیه الاشاره یعنی برای عاقل اشاره ای کوچک کافی است.

کدهای زیر نتیجه سازند:

1. دولت حماس با اکثریت آرا تشکیل شده و دولتی رسمی و قانونی است،‏هر دولتی وظیفه دارد همه ی نیازهای مردم را تامین کند از جمله امنیت و برای این باید سلاح لازم را تهیه و علیه دشمنانش به کار گیرد.

2. همه ی کشورها باید از دولتهای قانونی که با اکثریت رای مردم انتخاب شده اند حمایت کنند.

3. اسزائیل گذشته از این که بیش از نیم قرن است بیشترین بخش خاک فلسطین را اشغال کرده اکنون به مردم غزه و دولت قانونی آنها تهاجم کرده و دست به نسل کشی زده است.

4. تهاجم اسرائیل به غزه عیناً تکرار واقعه ی عاشوراست،‏چرا که یزید به دنبال حذف اسلام حقیقی و جایگزین نمودن عقاید و اصول خود بنام اسلام بود. اکنون نیز اسرائیل به دنبال حذف حماس (نماد مقاومت و اسلامی که دست بیعت به هیچ استعمارگر و متجاوز و اشغالگر و اسلام ستیزی نمی دهد) بوده و می خواهد اسلامی توخالی،‏سازشکار،‏حقیر،‏ضعیف،‏مصرف گرا ،‏و ... را بر مسلمانان حاکم کند نمایندگان چنین تفکری برخی دولتهای عربی مانند مصر،‏اردن،‏عربستان و... هستند که به صهیونیزم بین الملل پیوسته و شاخه ی صهیونیزم اسلامی را تشکیل می دهند.

5. ما شیعیان کل جهان گرچه شاید در برخی از اعمال دینی با برادران سنی مان در غزه یکی نیستیم اما در اصول اساسی اسلام مخصوصاً رویکردمان در مقابل ظلم و جور اسرائیل و آمریکا هم رای و هم موضع هستیم و جبهه ای واحد را تشکیل می دهیم.

6. امام صادق ع فرمود هر جایی کربلا و هر روزی عاشوراست. و این بهترین فرمول است که باید از آن نتیجه بگیریم،‏بیشتز از دو جبهه در جهان وجود ندارد،‏جبهه ی استعمار،‏ظلم،‏تجاوز و پایمال کردن حقوق ملتها که سران این جبهه آمریکا،‏اسرائیل،‏انگلیس بوده و خیلی از دولتهای دیگر پیرو آنها هستند جبهه دیگر دولتهایی هستند که مورد تجاورز و ظلم و ستم استعمارگران و متجاوزان هستند،‏در سال 61 هجری یزید نماینده ی ظلم و استعمار بود و اکنون اسرائیل و امریکا همان کار را می کنند و هر کس در مقابل آنها بایستد جبهه ی حسین بن علی را تشکیل می دهد،‏مردم ایران این جبهه را نزدیک به نیم قرن است که تشکیل داده اند و امروز نقطه ی رویاروئی یزیدیان و حسینیان به غزه کشیده شده است و عاقبت مردم غزه که جبهه ی حسینی را قوام بخشیده اند بر یزید زمان (اسرائیل و...) پیروز خواهند شد.

 

و اما برخی از دورویان داخلی:

1. روزنامه ی کارگزاران با چاپ مطلبی حماس را گروهی تروریستی معرفی می کند،‏این در حالی است که کارگزاران خود را دموکراسی خواه می داند و نیز حماس با آرای مردمی و با نظارت ناظران بین المللی به قدرت رسیده است.

2. گروهی از افراد بی هویت جمله را از برخی سران حماس به نقل از شبکه ی الجزیره بیان کرده اند که در آن گفته شده ما (حماس) بر اسرائیل پیروز خواهیم شد همانطور که یزید بر حسین بن علی پیروز شد

توضیح: اولاً یزید بر امام حسین پیروز نشد بلکه به اقرار و نظر همه ی تحلیلگران این جبهه ی حسینی بود که بر یزید پیروز شد،‏ثانیاً این نحوه ی تشبیه حکایت از بیسوادی،‏بی عقلی،‏و حماقت افرادی دارد که آن را مطرح نموده اند چرا که لشکر یزید مانند اسرائیل از تجهیزات کامل جنگی و اکثریت نفرات (30 هزار نفر سرباز) برخوردار بود در حالی که سربازان و یاران امام حسین ع از 72 نفر تجاوز نمی کرد،‏یعنی عکس تشبیه فوق صادق است و مردم غزه و حماس دارای ویژگی های یاران امام حسین ع هستند ( مانند کمی تجهیزات جنگی،‏کمی افراد نظامی،‏کشته شدن کودکان و زنان بیگناه،‏دفاع از حق خود ،‏داشتن انگیزه های دینی،‏معنوی و الهی،‏ و ...) و اسرائیل همان ویژگی های لشکر یزید را دارد:( تجاوز و ظلم به حق مردم فلسطین، کشتن افراد بیگناهی مانند کودکان و زنان،‏ تخریب مساجد و مدارس،‏درا بودن تجهیزات مدرن و پیشرفته جنگی و نظامی،‏انگیزه های مادی و دنیوی و ضد دینی از کشتار مردم،‏‏ و ...)؛‏ثالثاً اصل قضیه مکارانه و فریبکارانه است و از سران حماس چنین سخنی صادر نشده است حتی از الجزیره هم چنین برنامه ای پخش نشده است و اینها چون فروچاشی اسرائیل را نزدیک دیده و از آن واهمه دارند چنین اقداماتی را انجام می دهند و این اقدام به نظر می رسد با اشاره ها و کمک های انگلیس و اسرائیل صورت می گیرد. به کوری چشم همه ی دشمنان ملت ایران،‏همه ی عزادارن واقعی حسینی آمادگی خود را برای اعزام به غزه و و نبرد با اسرائیل اعلام نموده اند.

3. از آنجا که جنایات اسرائیل با حمایت رئیس جمهور آمریکا صورت می گیرد مردم مسلمان و آزادی خواه جهان او را یکی از جنایتکاران می دانند و به همین دلیل همه ی مردم جهان از پرتاب لنگه کفش به طرف بوش حمایت کرده و آن را رمی جمره ی حقیقی قلمداد کردند،‏ این در حالی است که محمد علی ابطحی (رئیس دفتر و معاون پارلمانی خاتمی) کار منتظر الزیدی را در پرتاب کفش به بوش تقبیح کرده و آن را مخالف دموکراسی! دانستند،‏پس پیدا کنید پرتقال فروش را.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری