سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حق برایتان می گویم : بنده نمی تواند خدمتگزاردو پروردگار باشد و هرچه بکوشد، باز یکی را بر دیگری ترجیح خواهد داد. همچنین خدا دوستی و دنیا دوستی، برای شما جمع نخواهد شد . [عیسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :93
کل بازدید :481760
تعداد کل یاداشته ها : 256
103/2/8
5:41 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

سی بهار از عمر انقلاب بی نظیر خمینی و مردم ایران گذشت و انقلاب ستیزان هنوز نتوانسته اند این انقلاب و این مردم را بشناسند.

انقلاب ستیزان مردم شریف ایران را اینگونه شناخته اند ( بنده سخنانی را که در رسانه هایشان بیان کرده اند نقل می کنم):

?? مردم در روز 22 بهمن برای یک پیاده روی و استفاده از هوای آزاد به خیابانها آمده اند.

تامل: اگر این سخن شما درست است پس حداقل این مردم را لااقل تا این حد بشناسید که به حرف شما گوش نکردند شما که هرسال از چند ماه مانده به بهمن ماه با سمپاشی به مردم توصیه می کنید که در روز 22 بهمن به هواخوری نیایند ولی مردم آن را گوش نکرده و گور بابای شماها برای هواخوری و پیاده روی به خیابانها می آیند!

?? رسانه های جمهوری اسلامی از جنگلها و درختان فیلم میگیرند و می گویند که جمعیت زیادی در راهپیمائی شرکت کردند!

تامل: واقعا ما باید این شکر و سپاس را از خداوند بکنیم که < الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء>، سپاس خداوندی را که دشمنان ما را ابله و احمق قرار داد. جای تاسف است که شما که ادعای آزاد کردن ایران دارید انسان را از درخت تشخیص نمی دهید؛ البته اینجوری بگم بهتره که مردم ایران برای شما حتی به اندازه ی درخت ارزش ندارد!

?? ایران با هواپیما از کشورهای آفرقائی آدمهائی را برای روز انتخابات به ایران می آورد.!!

تامل: ظاهراً این آقایان یادشان رفته که مردم آفریقا سیاهپوست هستند در حالی که در راهپیمائی شهرهای مختلف ایران، سیاهپوستی یافت نمی شود؛ بله راست گفته اند که دروغگو کم حافظه است.

حالا بیائید کمی مردم ایران را بشناسید:

??? من روز 22 بهمن مادربزرگی را دیدم که همراه جمعیت بود نمی تونست راه بره و با کمک نوه اش آمده بود که زیر بغل او را گرفته بود به او گفتم مادر جان اذیت نمیشی؟ شما که لازم نبود تشریف بیارین؟ به من گفت: مادر این کار من در مقایسه با کاری که شهیدان این مملکت انجام دادند و کاری که زندانیان در بند ساواک کردند چیزی نیست، نمی تونستم در خانه بمانم ، من هم باید به این دشمنان می فهماندم که هستم.

??? مادری را دیدم که بچه چند ماهه اش را آورده بود بدو گفتم: نترسیدین بچه سرما بخوره، گفت: انقلاب نعمت خیلی بزرگیه، برای بدست آوردنش هزینه های بالائی داده ایم، برای نگه داشتن آن سرماخوردن هزینه ی خیلی کمیه، ما حاضریم و باید بالاتر از آن را بدهیم ما حاضریم جان و مال خودمون و جان بچه هامون رو برای حفظ آن بدهیم.

??? به نوجوانی گفتم چرا اومدی؟ گفت: چون انقلاب رو دوست دارم! گفتم چرا؟ گفت: چون به ما استقلال داده، از زیر دست آمریکائیها و انگلیسی ها و اسرائیلی ها خارج شدیم و خودمون برای خودمون تصمیم میگیریم و رئیس خودمون رو خودمون تعیین می کنیم. و چون به ما غرور داده، ما که قبلاً در همه چیز وابسته به غرب بودیم، امروز به برکت انقلاب انرژی هسته ای داریم، سلولهای بنیادی می سازیم، ماهواره می سازیم و رو دست آنها بلند شده ایم و همه ی غربیها انتظار داشته باشند که روزی که خیلی نزدیک است در هر زمینه ای برتر باشیم و همه جلوی ما سرخم کنند، پس شما بگین این نتیجه هائی که انقلاب داده چرا نباید بیایم به خیابونها و داد بزنیم که ما این انقلاب رو دوست داریم؛ ما فریب گرگها و روبهان کثیف غربی را نخواهیم خورد و روزی این گرگها و روباهان شرور را در دام شیر، به ایران و ایرانی سرخم خواهد کرد.

??? به دوست دانشجوئی گفتم برای چه آمده ای؟ گفت برای اینکه امروز انرژی بگیرم و با این انرژی فردا و فرداها، قویتر و بهتر درس بخوانم و بیشتر و بیشتر برای کمک به تحقق ایرانی ابرقدرت در جهان تلاش نمایم.

??? به کودکی که سن او بیست و پنج سال کمتر از سن انقلاب بود گفتم برای چی اومدی به خیابون؟ گفت: اومدم به بچه های غزه و فلسطین بگ که از ما یاد بگیرید و شما هم مثل ما دشمنتون رو از خانه ی خودتون بیرون کنید!

??? به پدری که هنگام پیروزی انقلاب مثل من جوان بود گفتم پیامت چیست؟ گفت: به دنیا ثابت کردیم که بدون کمک دنیا می توانیم و خواهیم توانست! و امروز اومدیم بگیم که ای ملت های آزاده شما هم مثل ما می توانید کشورتان را بدون کمک قدرت های استکبار و استعمار و استثمار بسازید.

??? به جوانی دیگر گفتم اومدی چی بگی؟ گفت: اومدم بگم که ما امروز چیزی رو ساختیم که تنها هشت ، نه کشور می تونند بسازند و فردا و فرداها منتظر باشید چیزی را بسازیم که هیچ کشوری نساخته است.

این روز عزیز برای مردم ایران و همه ملت های آزاده مبارکباد


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری