سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با مردم چنان بیامیزید که اگر مردید بر شما بگریند ، و اگر زنده ماندید به شما مهربانى ورزند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :46
بازدید دیروز :2
کل بازدید :480929
تعداد کل یاداشته ها : 256
102/12/29
10:56 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

 

 

خانمی که در 22 سال، 20 مرتبه باردار شده! + عکس
خبر تولد بیستمین بچه جنجالی را در سایت‌های اجتماعی به‌راه انداخته و این سیاست عدم کنترل خانواده...

 دوگار در ایالت آرکانزاس انتظار تولد فرزندشان را در آوریل می‌کشند. البته این خبر خوش قبلاً نوزده بار دیگر برای جیم و میشله تکرار شده است و این زوج که تقریباً هر هجده ماه یک بار صاحب فرزندی شده‌اند، خودشان را برای استقبال از نورسیده آماده می‌کنند.
 
خانمی که در 22 سال، 20 مرتبه باردار شده! + عکس
 
آنها 10 پسر و 9 دختر دارند که بین 2تا 23 سال سن دارند و چهار فرزندشان دو قلو هستند. آنها همچنین در تلویزیون ایالتی آرکانزاس آمریکا برنامه ویژه‌ای تحت عنوان نوزده بچه و بیشتر دارند و از زندگی‌شان کاملاً راضی‌اند.
 
خانمی که در 22 سال، 20 مرتبه باردار شده! + عکس

جیم 46 ساله و میشله 45 ساله است و برای انتقال بچه‌ها از یک اتوبوس قدیمی استفاده می‌کنند. در حالیکه بچه‌های قبلی آنها در سکوت رسانه‌ای به دنیا آمدند، خبر تولد بیستمین بچه جنجالی را در سایت‌های اجتماعی به‌راه انداخته و این سیاست عدم کنترل خانواده از سوی آنها طرفداران و دشمنان زیادی در سایت فیس‌بوک پیدا کرده است.
 
خانمی که در 22 سال، 20 مرتبه باردار شده! + عکس
ببینید این غربیها چقدر ... هستند که کشورهای اسلامی رو به کنترل جمعیت تشویق می کنند و خودشون 20 تا 20 تا بچه میآرند!!!!!!!!!!!!!!!

 


  
  

توافقنامه نامتوازن ژنو که منعقد شد خیلی ها خوشحال شدند به طوری که سر از پا نمی شناختند!

جوجه های توافقنامه ژنو پس از پاییز

 

سخن استاد جامعه شناسی سیاسی مان که با لحنی خنده آمیز و با مسرت در جواب یکی از دوستانمان که پرسید «استاد چه خبر؟ (از مذاکرات ژنو)»، گفت: «شاخشون رو شکستیم دیگه»؛ مرا ناگاه یاد این ضرب المثل فارسی انداخت که: جوجه رو آخر پاییز می شمرند!

حالا چند هفته از مذاکرات ژنو و بذل و بخششهای تیم ایرانی با کلید تدبیر!! و امید! نگذشته و جوهر مذاکرات خشک نشده است که آمریکا تحریمهای جدیدی علیه شرکتهای ایرانی مرتبط با مسئله هسته ای اعمال نمود!

آخه من موندم برخی از آقایون کجای این مذاکرات رو خوب تفسیر و تعبیر می کنند! شاید تنها بخش خوبی که در مذاکرات ژنو وجود دارد همان صحنه رمانتیک دست دادن آقای جان کری با خانم کاترین اشتون باشد که مورد نظر این آقایون است! بی خیال حق مسلم هسته ای! جلف بازی کری و اشتون رو بچسب!

امیدوارم برخی از غرب زدگانی که در خودشان قدرت و قوتی برای استقامت و پایداری نمی بینند از خواب بیدار شوند! که بعید است بیدار شوند! چرا که معروف است کسی که خواب است می توان بیدارش نمود اما کسی که خودش را به خواب می زند محال است بتوان بیدارش کرد!

 


92/9/23::: 3:20 ص
نظر()
  
  

هم اکنون از سوی شبکه های تلویزیونی در یک خبر فوری اعلام شد که آقای نلسون ماندلا در گذشت!

Breaking News: Nelsom Mandella is dead

او امسال نود و پنجمین سال زندگی اش را سپری می کرد!

زندگینامه نلسون ماندلا Biography of Nelson Mandela

 

نِلسون رولیهلاهلا ماندِلا (زاده? 26 تیر 1297 خورشیدی برابر با 18 ژوئیه 1918) نخستین رئیس جمهور آفریقای جنوبی است که در انتخابات دموکراتیک عمومی برگزیده شد. وی پیش از ریاست جمهوری از فعالان برجسته? مخالف آپارتاید در آفریقای جنوبی و رهبر کنگره ملی آفریقا بود. او به خاطر دخالت در فعالیت‌های مقاومت مسلحانه مخفی محاکمه و زندانی شد. مبارزه مسلحانه، برای ماندلا، آخرین راه چاره بود؛ او همواره پایبند به عدم توسل به خشونت بود.ماندلا در طول 27 سال زندان، که بیشتر آن را در یک سلول در جزیره روبن سپری کرد، مشهورترین چهره? مبارزه علیه آپارتاید در آفریقای جنوبی شد.

 

گرچه رژیم آپارتاید و ملت‌های طرفدار آن وی و کنگره ملی آفریقا را کمونیست و تروریست می‌دانستند، مبارزه مسلحانه بخشی جدایی‌ناپذیر از مبارزه علیه آپارتاید بود. ماندلا پس از آزادی از زندان در سال 1990، سیاست صلح‌طلبی را در پیش گرفت، و این امر منجر به تسهیل انتقال آفریقای جنوبی به سمت دموکراسی‌ای شد که نماینده تمامی اقشار مردم باشد.

ماندلا پس از دریافت جوایزی در طول چهار دهه، هم اکنون یک چهره سرشناس دولتمرد است که همچنان در مورد مسائل مهم عقاید خود را ابراز می‌دارد. او را در آفریقای جنوبی اغلب تحت عنوان مادیبا می‌شناسند، این عنوان افتخاری را بزرگان خاندان ماندلا به وی داده‌اند. این عنوان دیگر مترادف با نام نلسون ماندلاست. بسیاری از مردم آفریقای جنوبی نیز به نشانه احترام وی را ‘مخولو’ (پدربزرگ) صدا می‌زنند.

                                                                                      وبلاگ جملات حکیمانه

 

 

سخنانی از نلسون ماندلا:

هر روز صبح در جنگل آهوئی از خواب بیدار میشود که میداند باید از شیر تندتر بدود تا طعمه او نگردد ، و شیری که میداند باید از آهوئی تندتر بدود تا گرسنه نماند. مهم نیست که شیر باشی یا آهو ، با طلوع هر آفتاب با تمام توان آماده دویدن باش. نلسون ماندلا

مهم این نیست که قشنگ باشی ، قشنگ این است که مهم باشی! حتی برای یک نفر نلسون ماندلا

ما هم به ذهن سلیم و هم قلب نیازمندیم ،شکوه زندگی این نیست که هرگز به زانو در نیائیم ،در این است که هر بار افتادیم دوباره برخیزیم . نلسون ماندلا

زندگی شگفت انگیز است فقط اگربدانید که چطور زندگی کنید .نلسون ماندلا

شک هایت را باور نکن و هیچ گاه به باورهایت شک نکن  .نلسون ماندلا

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن .نلسون ماندلا

بگذارعشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی .نلسون ماندلا

کوچک باش و عاشق.. که عشق می داند آئین بزرگ کردنت را ...نلسون ماندلا

ما زاده شده ایم تا شکوه و بزرگی خداوندی را که در درونمان است،آشکار سازیم و این امر،همه ی انساتها را در بر میگیرد.نلسون ماندلا

بهترین لذت آدمی این است که بداند نسلی که از او به جا مانده ، ولی حسی برتر از هر لذت موجود این است که بداند مسئولیت خانواده ای بر دوش اوست و هر فردی میتواند از این لذت برخوردار باشد.نلسون ماندلا

اگر قرار باشد خون را با خون شست دچار بدبختی میشویم ،ببخشیم اما فراموش نکنیم! نلسون ماندلا

شجاعت مترادف نترسیدن نیست،بلکه شجاعت به معنای غلبه بر ترس است .نلسون ماندلا

برای آنکه مانع احساس عدم امنیت دیگران در اطرافمان باشیم ، خود را از انظار دور می سازیم . اما این کار ما را به جایی نمی رساند . ما متولد شده ایم که شکوه و عظمت خداوند را به نمایش در آوریم . چیزی که در درون ماست . نه در درون برخی از ما ، بلکه در درون تک تک ما . و زمانی که به این نور درونمان اجازه تابیدن می دهیم ، ناآگاهانه به دیگران نیز اجازه چنین کاری را می دهیم . نلسون ماندلا

بقای دوستی ها به تفاهم متقابل وابسته است .نلسون ماندلا

 آزادی به بریدن زنجیرها از دست و پا خلاصه نمی شود ،آزادی به احترام گذاشتن آزادی دیگران نیز نیاز دارد.نلسون ماندلا

از خدا پرسیدم: خدایا چطور می توان بهتر زندگی کرد؟ 
خدا جواب داد :گذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر،
با اعتماد زمان حال ات را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده شو.
ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز .
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن.
زندگی شگفت انگیز است فقط اگربدانید که چطور زندگی کنید .نلسون ماندلا

 

 


  
  

 

حسن روحانی در گزارش 100روزه خود در خصوص تولید گندم گفت:

از سال 1384 به بعد هر سال خرید گندممان از خارج 1 میلیون تن اضافه شده تا جایی که امسال ناچاریم بیش از 7 میلیون تن خریداری کنیم.

حسن کلید ساز، حسن بولدوزر، حسن و داس

اما طبق آنچه سایت سازمان خواروبار کشاورزی ملل متحد(فائو) در خصوص تولید گندم و میزان واردات ایران از خارج آورده است بدین شرح است:

درسال 2004 تولید گندم ایران برابر 14.5 میلیون تن بوده و واردات گندم در همان سال 222 هزار تن و در سال 2011 که اخرین گزارش رسمی   FAO برای تمامی کشورهای جهان منتشر شده، تولید گندم ایران 13.5 میلیون تن و واردات برابر 72 هزار تن بوده و پیش بینی فائو برای سال 2012 تولید 14 میلیون تن گندم در داخل ایران بوده است.

تا اینجا رو همه میدونستیم و اون روز خیلی ها فهمیدن که حسن بولدوزر دروغ میگه، ولی چندروز بعد خبری از فائو در رسانه ها منتشر شد که تولید گندم امسال در ایران رو 14 میلیون تن اعلام کرد و از ایران تشکر کرد، آخه چرا دروغ میگی آقای روحانی؟ یعنی هنری غیر از این نداشتی؟ این بود کلید تدبیر و امید؟ متاسفم!

متن خبر فائو از سایت شبکه خبر:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فائو در جدیدترین گزارش خود درباره تولید گندم در جهان، از افزایش تولید این محصول در ایران به 14 میلیون تن در سال جاری میلادی خبر داد و اعلام کرد: ایران به دوازدهمین تولید کننده گندم جهان در سال 2013 تبدیل شده است.

فائو در گزارش خود پیش بینی کرده است در سال جاری میلادی کل تولید گندم در جهان با رشد 7 و 4 دهم درصدی نسبت به سال 2012، 708 میلیون تن افزایش خواهد یافت.

این سازمان، از سیاست های جمهوری اسلامی ایران در افزایش تولیدات کشاورزی، به ویزه گندم تقدیر کرد.

آدرس خبر: http://www.irinn.ir/news/35494

 

 


92/9/12::: 12:41 ص
نظر()
  
  

توصیه میکنم این گزارش تصویری از سایت رویش رو حتماً ببینید:

مقایسه تصویری گزارشهای روحانی و احمدی نژاد!

http://rooyeshnews.com/headlines/58-politics/59549-3920907060256.html

در واقع همان تفاوت کاخ نشینان است با کوخ نشینان!

اما نتیجه کار چه خواهد شد؟ مزد کوخ نشین و سیاستمدار و مدیر مردمی را با محاکمه و تهدید به بازداشت خواهند داد!

بریم بگردیم و ببینیم در تاریخ چنین افرادی چه مزدی گرفتند؟

شیخ فضل الله نوری را به دار کشیدند در حالی که مجرمان همه در آسایش زندگی کردند! عاقبت به جسدش هم رحم نکردند! آنقدر به جسد مبارک شیخ بی احترامی کردند و لگد زدند و... کردند که به گزارش تاریخ از سر و صورت مبارک و بدن ایشان خونابه جاری شد!

آری مردان بی ادعا و انسان های آزاده و عدالتخواه و اهل حق همیشه در تاریخ مظلوم هستند مظلوم می زیند و مظلوم می میرند! مگر اندکی از آنها!


92/9/7::: 3:2 ع
نظر()
  
  

 

امروز روزی است که در تاریخ ثبت خواهد شد!

دکتر محمود احمدی نژاد

نمی دانم چرا ناگاه یاد روزی می افتم که شهید نواب را محاکمه کردند و جسم او را از بین بردند!

و روزی که امیرکبیر را به شهادت رساندند!

 

و روزی که شیخ فضل الله نوری را در عرض چند ساعت به اعدام محکوم نمودند!

وجه مشترک همه اینها این است که عدالت را سر بریدند!

آری تاریخ پر است از این نمونه ها!

و امروز 5آذر 1392 روزی است که مرد عدالت، شخصیتی که خدمات بی نظیری را به ملت و کشور ایران انجام داد، به محکمه می رود! شکایت های برنامه ریزی شده مخالفان و حسودان مردی را به دادگاه می کشاند که تنها نیست!

این قبیل افراد احمدی نژاد را مانند خودشان می دانند که وقتی جایی مسافرت می کنند مردم عین خیالشان نیست و کسی توجهی به آنها نمی کند چرا؟ چونکه مردم نه تنها خیری از آنها ندیده اند بلکه از برخی کارهایشان نیز ناراحت و دلخور و عصبانی اند!

آنها خودشان تنها هستند و فکر می کنند احمدی نژاد هم تنهاست!

هرگز چنین نیست!

محاکمه احمدی نژاد یعنی محاکمه دوستداران او! محاکمه احمدی نژاد یعنی محاکمه میلیونها انسان آزادی خواه و عدالت طلب!

آری ما را محاکمه کنید! این روز در تاریخ خواهد ماند!

ما را محاکمه کنید تا برای تاریخ ثابت شود که انسانهای عدالت خواه و عدالت طلب حسودان و دشمنانی دارند که وجود حتی یک نفر عدالتخواه را برنمی تابند!

ما را محاکمه کنید اما دزدان بیت المال که در پرونده کرسنت نیز دستانشان آلوده است، در کمال آزادی بگردند و بچرخند و بچرند و زوزه بکشند و در مقابل عدالت خواهان و عدالت طلبان پارس کنند!

امروز در تاریخ خواهد ماند!

(لازم به ذکر است این پستی که نوشتم به معنای تأیید مطلق احمدی نژاد نیست بنده قبول دارم که ایشان اشتباهاتی داشتند همانطور که همه دارای این اشتباهات هستند، سخن این است که چرا به جای تقدیر و تشکر از چنین شخصیتی که خدمات بی نظیری را انجام داده، او را قربانی حسادت و دشمنی برخی سیاستمداران بی ریشه می کنند، اگر می خواهند عدالت را اجرا کنند چرا دزدها را رها کرده اند و انسانهای آزاده را محاکمه می کنند؟)

 


92/9/5::: 10:32 ص
نظر()
  
  

 

خداوند در قرآن کریم (سوره مجادله، آیات 14 تا 22) انسانها را به دو گروه حزب الله و حزب الشیطان تقسیم فرموده است که این تقسیم بی نظیر بوده و در کتب دیگر آسمانی مثل تورات و انجیل سابقه ندارد (البته ممکن است بوده ولی مورد تحریف واقع شده است). (برداشت از بیانات حضرت ایت الله علامه مصباح یزدی حفظه الله، در تاریخ 1392/09/01، انجمن فارغ التحصیلان)

حزب الله در معنای صحیح آن عبارتست از: ترکیبی قرآنی به معنای یاران و انصار خداوند که دارای هدف واحد و ایمان واحد باشند و واژه جند مرادف با حزب است.

حزب شیطان نیز ترکیبی قرآنی است به معنای یاران و انصار شیطان که دارای هدف واحدی می باشند و در مواردی از قرآن کفار و منافقین حزب شیطان شمرده شده اند.

اوصاف و ویژگیهای حزب الله در قرآن و سنت:

  1. محبوب و دوستدار خدا بودن
  2. تثبیت ایمان و تقوای الهی در قلوب آنها
  3. تأیید به وسیله روحی از جانب خدا و رسیدن به مقام رضا
  4. تولی و تبری و پذیرش ولایت
  5. اهل عبادت و تعظیم در برابر پروردگار
  6. انفاقات مالی
  7. تواضع و فروتنی
  8. شجاع و مجاهد در راه خدا و شهامت در مقابل دیگران
  9. و... 

کسانی که به عنوان مصادیق حزب الله معرفی شده اند: حضرت علی (علیه السلام) و شیعیانش، امام حسین (علیه السلام) و زائرانش، ائمه معصومین(علیهم السلام) و حزب آنها، انبیا، صدیقان، شهدا و صالحین، اصحاب کهف، اویس قرنی، 313 نفر یاران طالوت و همچنین عبیدالله بن عبدالله بن ابی.

اوصاف و ویژگیهای حزب شیطان در قرآن و سنت:

  1. پیروی از شیطان
  2. غفلت از خداوند
  3. مخالفت و دشمنی با خدا و پیامبر او
  4. دروغگویی
  5. تبهکاری
  6. طغیانگری
  7. مسخره کردن خدا و پیامبر خدا
  8. و...

مصادیق حزب شیطان کافران و منافقان، اصحاب جمل، آل ابی سفیان، مردم عصر جاهلیت، شرابخوار و نفس اماره و عمرو عاص و طرفداران او معرفی شده اند.

انسان زمانی جزء حزب شیطان می شود که بصیرت و آگاهی کامل نداشته باشد و هوا و هوسهای خود را حجابی بر دیدگانش قرار دهد و به شیاطین اجازه رهبری و ولایت دهد تا حقیقت را بر او مشتبه سازند. 

عاقبت و فرجام این دو گروه:

خداوند فرجام این دو گروه را مشخص ساخته سرانجام خوب و نیکو رستگاری و پیروزی را از آن حزب الله دانسته و فرجام بد و سوء و زیان و خسران را در انتظار شیطان صفتان قرار داده است. عوامل فلاح جامعه محققانی هستند که جامعه را با اندیشه های عمیق دینی آشنا کنند و وعاظی که پند و اندرز دهند و دلهای آماده و پذیرای حقایق. 

نکته قابل توجه این است که باید توجه کنیم که در زندگی مان با چه کسانی داد و ستد نموده و رابطه برقرار می کنیم مبادا با انسانهایی رابطه دوستی داشته باشیم که جزو حزب شیطان هستند که دشمن خداوند و پیامبران الهی هستند.

امروزه رژیم جعلی اسرائیل و نظام صهیونیسم بین الملل که حتی در دولت های برخی از کشورهای اسلامی مانند عربستان، قطر، بحرین، امارات و... نیز نفوذ و حضور دارد از مصادیق بارز حزب شیطان است و افراد و گروههایی که در خط اسرائیل باشند به وضوح و مطمئناً عضوی از حزب شیطان هستند، با این بیان سلفی هایی که در دامن رژیم نامشروع آل سعود و فرقه شیطانی وهابیت پرورش می یابند حزب شیطان به حساب می آیند و دشمن بارز خداوند و پیامبر او هستند که بر تمامی پیروان راستین رسول الله صلی الله علیه و آله، چه شیعه و چه سنی واجب است که دین اسلام و قرآن عزیز و مسجدالحرام را از دست این انسانهای پلید و کثیف و جنود شیطان نجات دهند

(لازم به ذکر است تعریف حزب الله و حزب شیطان و اوصاف این دو گروه را از پایان نامه سرکار خانم زهرا میری بیدختی، طلبه مدرسه حضرت نرجس (س) مشهد استفاده کرده ام)

 


92/9/3::: 12:5 ص
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری