سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بُخل، همنشین خود را خوار می کند و دوری جوینده از خویش را ارجمند می سازد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :33
بازدید دیروز :2
کل بازدید :480916
تعداد کل یاداشته ها : 256
102/12/29
9:16 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بار دیگر  آقا طلبید و توفیق بوسه بر آستانش را کریمانه و رحیمانه روزیمان فرمود!
او که گناهان و خطاهای مرا همواره چشمپوشی کرده و میکند و با کرمش این آلوده را به درگاه پاکش راه می دهد!
راستی چه بزرگوار است و چه کریم و بخشنده! که این حقیر را به آستان عظیم و رفیعش اجازه ورود و حضور می دهد!
و چه کریمانه از مهمان خویش پذیرایی می کند!

اما در محضر عشق از طرف همه دوستان نایب الزیاره هستم! دعا زیاد کردم و میکنم اما تنها دعایی که همراه آن خیلی التماس و اشک و آه قرینش می شود دعا برای شیعیان و برادرانمان در بحرین است! از آقای خوبان خیلی خواستم و میخواهم که برادرانم در بحرین را توفیق دهد و کمکشان فرماید تا ریشه ظلم و جور و طاغوت را برکنند و دولت قسط و عدل برپا نمایند! انشاءالله! در واقع محضر حضرتش ذکر مصیبت شیعیان خواهران و برادران و شهیدان بحرینی را زمزمه کردم و میکنم! انشاءالله به زودی این برادران بحرینی به هدف و آرزوی الهی شان برسند و خواهند رسید!
البته برای همه مسلمانان و برادرانمان در یمن، عربستان، مصر، اردن، سوریه، فلسطین و... دعا کردم و می کنم اما بحرین ویژگی خاص خودش رو داره!

این پست و یادداشت از مشهد مقدس ارسال می شود...


90/11/29::: 12:41 ع
نظر()
  
  

به به! هیچ وقت یادم نمیره که وقتی در صلاحیت آقای مهاجرانی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد! نمایندگان مجلس پنجم هزاران ان قلت و تشکیک کردند! آقای اصلاحات (ممد خاتمی) پست تریبون رفت و افاضات فرمود که من ایشون یعنی آقای عطایی که به اقرار خودش دوران بچگی شیر خر خورده بود رو از اولیاء الله میدونم! البته خیلی این ممد رو نمیشه سرزنش کرد چرا که آبراهام رو هم شهید میدونستن! بهههههله!
حالا این اولیای خدا رفته محضر ماسون و لرد اعظم فراماسونری مثلاً چه غلطهایی باهمدیگه بکنن! خودتون بدون شرح عکس رو قضاوت بفرمایین! لابد اینهم فتوشاپه! آره دیگه جز این چی بگن! آره والّا!

به به!‌ بَ بَ به به! چه با ادب و متواضع هم نشسته! به قول ممدشون! اولیاء اللهِ! اصل ِ اصلِ! اورجینال!
بابا اولیاء‌الله! اصلاً کمپلت اولیاء‌اللهِ این بشر! 

جزئیات خبر رو در این لینک ببینید:http://qudsonline.ir/NSite/FullStory/News/?Id=33596


  
  

امروز انقلاب اسلامی ما، این نهال نو وارد سی و چهارمین سالگی اش شد.
این انقلاب که بدست عزیزترین مردم جهان، ملت غیور ایران به پا گردید از میان طوفانهای سهمگین و ضربه های اساسی دشمنانش با شجاعت و استواری گذر کرد و جان سالم به در برد، و به اوج قدرت خود رسید، و این در حالی است که در نزدیکی خود برادرانی پیدا کرد؛

آری مردم ایران امروز درحالی شروع سی و چهارمین سالگی انقلابشان را جشن گرفتند که برادران و خواهرانشان در مصر و تونس انقلاب یکساله شان را در حال جشن گرفتن هستند. مردم یمن و بحرین در سایه ی ظلم و جور حکومتهای فاسد و غاصب شان جنبش و انقلابشان را به جشن نشستند و به امید پیروزی، از مردم ایران و انقلاب اسلامی، و از شجاعمردان مصر و تونس الهام می گیرند و به فرموده رهبر عزیزمان، بزرگ بسیجی جانباز، امام خامنه ای در آینده نزدیک به پیروزی خواهند رسید و انشاءالله این موج انقلاب به قلب اروپا نفوذ خواهد کرد و آن روز است که دیگر جهان برای ظهور منجی حضرت ولی عصر عج و حضرت مسیح علیهماالسلام آماده خواهد شد و جهان تشنه سخنان و دستورات آن حضرت خواهد گردید. انشاءالله.
 

تهنیت و مبارک باد این انقلاب بر تمامی حقجویان راستین و سلام و درود به روح معمار این انقلاب حضرت روح الله خمینی و شاگردان و مریدان شهیدش!

 


  
  

آیا واقعاً لاریجانی به میرحسین موسوی تبریک گفته بود؟

شاید خیلی ها هنوز برایشان سوال است که آیا واقعاً لاریجانی قبل از اتمام رای گیری انتخابات ریاست جمهوری 88 به میرحسین موسوی تبریک گفت؟ از خود ایشان سوال شد در جواب گفته بود که من تبریک نگفتم! حالا شاید توریه کرده و منظورش این بوده که به عمه اش تبریک نگفته ولی به موسوی چرا!

دیروز سه شنبه 18 بهمن 90 آقای حمید رسایی در نشستی عمومی با این سوال مواجه شدند و در جواب گفتند: ماجرای تبریک گفتن لاریجانی به موسوی وافعیت دارد و ...


90/11/19::: 9:6 ع
نظر()
  
  

مردم مسلمان ایران و جهان بار دیگر نماز جمعه ای از جنس دیگر تجربه کردند و خطبه هایی از جنس دیگر را شنیدند، نکته ای که خیلی شنیدنی بود این بود که ایشان موضع ایران در مورد بحرین را بار دیگر به سران استکبار و ایادی و جیره خواران آنها تفهیم کردند:

مقام معظم رهبری با اشاره به قیام مردم بحرین خاطرنشان کردند: به توفیق الهی مردم بحرین پیروز خواهند شد.

ایشان همچنین با اشاره به ادعای حکام بحرین مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در این کشور، این ادعا را دروغ خوانده و فرمودند: ایران هرجا دخالت کند صریحاً اعلام می‌کند. برای مثال ما در ضدیت رژیم صهیونیستی دخالت کردیم که نتیجه آن هم پیروزی در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه شد. بعد از اینهم هر کس با رژیم صهیونیستی مخالفت کند پشتیبان او هستیم و کمکش می‌کنیم.

اما جمله ای از بیانات حضرت آقا که خیلی برای من جالب بود و بنده تشنه شنیدن آن بودم و به هرکسی میرسم این بخش رو تکرار می کنم و در مورد آن با دوستان بحث میکنیم: 

« اینکه حاکم جزیره بحرین اعلام میکند که ما در این کشور دخالت می‌کنیم حرف نادرستی است  چرا که اگر در قضیه بحرین دخالت می‌کردیم ماجرا جور دیگری می‌شد.»

 


90/11/15::: 3:1 ع
نظر()
  
  

برخی عادت دارند برای راهنمایی مردم شرایطی را برای کاندیدای اصلح معرفی نمایند، اما شاید بهتر این باشد که کتاب تاریخ انقلاب را ورق زنیم و نمایندگان موفق و اصلح را در طول تاریخ انقلاب و حتی پیش از آن (اگر بود) معرفی کنیم و قدری در زندگی و ویژگیهای شخصیتی آنها تامل کنیم تا ملاک انتخاب اصلح دستمان آید. یکی از این نماینده ها شهید دکتر سید حسن آیت می باشد:

دکتر آیت

شناسنامه
نام: سید حسن آیت، معروف به دکتر آیت
متولد: سوم تیرماه 1317
تاریخ شهادت: 14مرداد 136
سمت:  نماینده دوره اول تهران
حزب: جمهوری اسلامی

 تولد و تحصیلات
سید حسن آیت در سوم تیر ماه 1317 در نجف آباد اصفهان به دنیا آمد. او در خانواده‌ای روستایی و مذهبی پرورش یافت و پس از گذراندن دوران دبستان و دبیرستان در نجف آباد، تحصیلات عالیه خود را در رشته‌های علوم اجتماعی، حقوق، ادبیات، جامعه شناسی و روزنامه نگاری در تهران به اتمام رساند و همزمان با تحصیل در دانشگاه دروس حوزوی را نیز آموخت و به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسه نیز تسلط پیدا کرد.تحصیلات متنوع آیت باعث شد که برای مدت زیادی در زمره دانشجویان، با محافل روشنفکری دانشگاه ارتباط مستقیم داشته باشد. از جمله اینکه وی در دوره کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی با ابوالحسن بنی صدر همکلاس بوده است. همچنین وی دوره روزنامه نگاری خود را در موسسه اطلاعات پشت سر گذاشتحسن آیت در دوران زندگی 43 ساله خود موفق به اخذ درجه دکتری در هیچ رشته‌ای نگردید ولی در محافل سیاسی اوایل انقلاب گهگاه از او به عنوان دکتر آیت نام برده می‌شد.

نقش آیت در تدوین قانون اساسی
اندکی پیش از پیروزی انقلاب ، حسن حبیبی به در خواست حضرت امام خمینی (قدس سره)، طرح اولیه یا پیش‌نویس قانون اساسی ایران را تهیه کرد. پیش‌نویس قانون اساسی که فاقد اصل ولایت فقیه بود، پس از تهیه مورد تایید حضرت امام خمینی (قدس سره) و بعد از آن شورای انقلاب قرار گرفت. ولی با توجه به آنچه در حکم نخست‌وزیری بازرگان آمده بود، دولت موقت و نیروهای متمایل به آن طرفدار تشکیل مجلس مؤسسان برای اصلاح پیش‌نویس قانون اساسی بودند که به پیشنهاد آیت الله طالقانی و تایید حضرت امام خمینی (قدس سره)، مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی تشکیل گردید. مجلسی که دکتر سید حسن آیت با عضویت در هیأت رئیسه آن، نقش کلیدی در ارایه و الحاق اصل ولایت فقیه به قانون اساسی ایران ایفا نمود.

شهادت:
حسن آیت در ساعت هشت صبح روز چهارشنبه 14 مرداد 1360 ( پنج هفته پس از واقعه هفتم تیر) در مقابل منزلش در مرکز تهران، توسط سازمان مجاهدین خلق ایران با شلیک 60 گلوله به شهادت رسید و بهترین سند برای تایید صلاحیت وی همان شصت گلوله می باشد...

علت شهادت و ترور:
گفته شده است که شهید آیت دقیقاً روزی که قرار بود مدارک مهمی را در مورد میرحسین موسوی افشا کند مورد هجوم متافقان کوردل قرار گرفت، این نشان می دهد که جرم کشانی که از میرحسین موسوی حمایت کردند در واقع به طور غیرمستقیم و آگاهانه و یا ناآگاهانه از ترور شهید آیت نیز حمایت کرده اند...

شهید دکتر آیت

 

آثار شهید آیت

«چهره حقیقی مصدق‌السلطنه». تهران: دفتر انتشارات اسلامی

منبع:   : «شهید دکتر حسن آیت»، کانون هابیلیان. بازبینی‌شده در فروردین 1388.

 


90/11/3::: 9:23 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری