سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ریاستْ دوستی، از دوستی خدای سبحان باز می دارد . [امام علی علیه السلام ـ در حکمت های منسوب به ایشان ـ]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
mohamad(0)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :57
بازدید دیروز :2
کل بازدید :480940
تعداد کل یاداشته ها : 256
102/12/29
1:2 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[286]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همسردوم روزنامه نگارمستقل آشنائی با شربیان جنبش سبز علوی، سبز نبی عاشقان علی و فاطمه دکتر علی حاجی ستوده جبهه پایداری بحرین سابت باراک اوباما سرابم، تشنه یک جرعه صداقت است! دین اسلام و مسائل روز شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی سبلان دکتر مهدی کوچک زاده حجت السلام حمید رسایی حاج آقا مسئلةٌ شکوفه های زندگی حفاظ دکتر علی حاجی ستوده عاشقانه .: شهر عشق :. یادداشتهای روزانه رضا سروری ****شهرستان بجنورد**** گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر انصار الحسین (ع) برادران شهید هاشمی پا جای پا پر شکسته ترانه ی زندگیم (Loyal) پسرودخترسوسول اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... تسبــیــ ـ ـ ـح واژه ها نرگس موسوی ما آخر رفاقتیم کلاغ پر شیدایی میم مثل مغنیه درجست وجوی حقیقت عدالت جویان نسل بیدار Baran همسردوم طرح واژه sindrela جوجو آخرالزمان و منتظران ظهور *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)* ماه مهربان من احساس ابری ♥Deltangi به‌دونه مذهبی-سیاسی-فرهنگی ..::.. رنــــگــیـــن کــــــمــــان ..::.. *...بانو...* کشکول رهایم کن....بگذار آزاد باشم پیامنمای جامع رویابین شهدا شرمنده ایم عشق جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی عکس ، مدل لباس جدید دل شکسته ♫جیغ بنفش در ساعت 25♫ صداقت هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه کنیز مادر پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir زیباترین اشعار عاشقانه معاصر عمارمیاندواب شهریار کوچه ها تینا *ترخون* وبلاگ شخصی محمد صمدپورشربیانی ما تا آخرایستاده ایم سه قدم مانده به.... دانلود|فروش|پایان نامه|مقاله تو چی فکر می کنی ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی بزرگترین سایت خنده بازار|عکس خنده دار|اس ام اس|دانلود آهنگ شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک تنـــــــــــــــــــهایی تراوشات یک ذهن زیبا اتــــــاق دلـــتــــنــــگــــی بادصبا .IEK.ParsiBlog.com دانستنی / سرگرمی / دانلود به انتظار باید ایستاد! (نشستن بی فایده است) اطلاعات عمومی در مسیر پیشرفت... عکس های سلنا جونم دیدبان اینترنتی مهندس محی الدین اله دادی دلنوشته های یه عاشق! پرسپـــــــــــــــو لیـــــــــــــــــــــــــــــس وبلاگ گروهیِ تَیسیر جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی تحقیقات و پروژه های دانشجویی ( آماده دانلود) سلام دوستان عزیزم به وبلاگ جبهه بیداری اسلامی خوش آمدید

دولت تدبیر و امید با شعبدبازی و دستکاری ماهرانه اعداد و ارقام مربوط به بیکاری و شغل، توانست پس از سالها نرخ بیکاری را تک رقمی کند!!!

از سوی دولتمردان و سرهنگهای تدبیر و امید اعلام شد که آمار بیکاری را به 9.5% رساندیم.

همون اول که بنده این خبر رو شوخی  و نوعی شعبدبازی سیاسی تلقی کردم که از جنس جمله فوق تاریخی رئیس جمهور در مشهد که گفت «ما از رکود عبور کردیم» بود.

نکته اینجاست که دولت عدد دیگری را اعلام کرده که با این عدد 9.5% هماهنگ نیست و آن این است که حدود 670 هزار شغل در اقتصاد ایران در یک سال اخیر از دست رفته است.

حالا پیدا کنید پرتقال فروش را!

در این زمینه بیشتر بدانید در لینک های زیر:

http://namayande.com/news/69728/چرا-با-وجود-کاهش-یک-میلیون-شغل-نرخ-بیکاری-کم-شد

http://sokhanonline.ir/fa/news/38091


93/7/22::: 12:4 ص
نظر()
  
  

پیامبر اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم فرمایشی دارند که بر گروه ضد دین داعش کاملاً منطبق است:

در بحارالانوار از خصال صدوق به سند متصل از امام صادق علیه السلام چنین نقل شده :
عن النبى صلى الله علیه و آله انه قال : الا ان شرار امتى الذین یکرمون مخافة شرهم الا و من اکرمه الناس اتقاء شره فلیس منى (بحارالانوار، ج 75، ص 279).

رسول اکرم صلى الله علیه و آله فرمود: آگاه باشید! بدترین افراد امت من ، کسانى هستند که به جهت ترس از شر آنها مورد احترام قرار گیرند. آگاه باشید! هر کس که مردم او را به خاطر آزارش احترام کنند از من نیست.

ترجمه این حدیث به زبان فرانسه:

Le Prophète Mohammad a dit sur "DAESH": 

"Vraiment, les pires de ma communauté sont ceux que l"on respecte par peur du mal qu"ils font, Vraiment celui que les gens respectent par crainte du mal qu"il fait, il n"est pas de moi."

در رایت دیگرى از کافى نقل مى کند از جابر بن عبدالله که گفت :
قال رسول الله صلى الله علیه و آله : شر الناس یوم القیمة الذین یکرمون اتقاء شرهم (بحارالانوار، ج 75، ص 283).
رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود: بدترین مردم در روز قیامت ، کسانى هستند که مردم به سبب پرهیز از شر آنها احترام شان کنند.

امروزه گروه داعش هر جایی که نفوذ یافته است تنها به دلیل خوف و هراسی است که مردم از آنها پیدا کرده اند یعنی مردم به خاطر ترس و وحشت اطاعت آنها را پذیرفته اند!

 


  
  

مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی:

از غروب شب عرفه تا غروب روز عرفه زمان بسیار بزرگی است. این را گفتم تا امشب که به حسب ظاهر شب عرفه است و موقعیت بسیار خوبی است، هم دعا کنید و هم به اعمال صالحه مشغول شوید! این را هم بدانید که دعاهایی که می‏کنید اگر برای دیگران باشد، چیز بیشتری نصیبتان می‏شود.
خدا کند یکی از آن کسانی که شما دعا می‏کنید من باشم...

پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید:
«خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان خود را از آتش جهنم آزاد نمی‌کند».

 


93/7/11::: 6:6 ع
نظر()
  
  

موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)

                                                                                               خواننده موسیقی یا فاطمه بنت نبی ص

معمولاً مطالب جالب از سایتها و وبلاگهای دیگر را در پیوندها نقل می کنم ولی به خاطر اهمیت موضوع، مطلب بالا رو در یادداشتها میآورم. در لینک زیر بخوانید مفصل:

http://www.snn.ir/detail/News/358852/81

لینک دانلود این موسیقی زیبا رو در زیر درج می کنم تا علاقمندان استفاده کنند:

http://s4.picofile.com/d/8f29fdf5-3bd4-4054-9d65-bf4698025269/Fatemeh_Bente_Nabi_www_deltangyi_persianblog_ir_.mp3

 


  
  

طرح «از خراسان تا فلسطین»؛ طرحی برای آزادی قدس شریف

امام خمینی (قدس سره): اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد.

امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): فلسطین کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است.

سید حسن نصرالله: هر فردی باید خود را آماده کند تا در روز قیامت پاسخ دهد که برای آزادسازی قدس چه اقدامی انجام داده است؟

القدس لنا

اساس این طرح که قرار است مقدمات آن به حول و قوه الهی و با امید به عنایات ویژه اهل بیت - علیهم السلام - از اول محرم الحرام و از جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه السلام) آغاز گردد، بدین صورت است که تلاش کنیم بخشی از جمعیت ده ها میلیونی مراسم اربعین حسینی پس از اتمام برنامه های معمول هر ساله به سمت و سوی موضوع حیاتی آزادی قدس و نابودی اسرائیل هدایت شود و با فراخواندن همزمان تمامی عدالتخواهان و حق طلبان سراسر جهان یک تجمع و تحصن عظیم جهانی در مرزهای فلسطین اشغالی و در صورت امکان در قدس شریف شکل گیرد و همان طور که جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب پیشنهاد کرده، یک همه پرسی برای تعیین نوع حکومت و افراد حاکم بر آن سرزمین از سوی اهالی واقعی آنجا برگزار گردد. 

امام خامنه ای در تاریخ 1390/07/09 فرمودند: طرح جمهوری اسلامی برای حلّ قضیه‌ی فلسطین و التیام این زخم کهنه ، طرحی روشن ، منطقی و منطبق بر معارف سیاسی پذیرفته شده‌ی افکار عمومی جهانی است که قبلاً به تفصیل ارائه شده است . ما نه جنگ کلاسیک ارتشهای کشورهای اسلامی را پیشنهاد میکنیم ، و نه به دریا ریختن یهودیان مهاجر را ، و نه البته حکمیّت سازمان ملل و دیگر سازمانهای بین‌‌المللی را . ما همه پرسی از ملت فلسطین را پیشنهاد میکنیم . ملت فلسطین نیز مانند هر ملت دیگر حق دارد سرنوشت خود را تعیین کند و نظام حاکم بر کشورش را برگزیند . همه‌ی مردم اصلی فلسطین از مسلمان و مسیحی و یهودی ـ نه مهاجران بیگانه ـ در هر جا هستند ؛ در داخل فلسطین ، در اردوگاهها و در هر نقطه‌ی دیگر ، در یک همه پرسی عمومی و منضبط ، شرکت کنند و نظام آینده‌ی فلسطین را تعیین کنند . آن نظام و دولت برآمده از آن پس از استقرار ، تکلیف مهاجران غیر فلسطینی را که در سالیان گذشته به این کشور کوچ کرده‌اند ، معین خواهد کرد . این یک طرح عادلانه و منطقی است که افکار عمومی جهانی آن را به درستی درک میکند و میتواند از حمایت ملتها و دولتهای مستقل برخوردار شود . البته انتظار نداریم که صهیونیستهای غاصب به آسانی به آن تن در دهند ، و اینجا است که نقش دولتها و ملتها و سازمانهای مقاومت شکل میگیرد و معنی می‌یابد .

لازم است به منظور آماده سازی هرچه بیشتر و توجه دادن اذهان عمومی جهان به این موضوع، علاوه بر فعالیت های رسانه ای و تبلیغی گسترده، حرکت های نمادینی از نقاط مختلف دنیا به سمت کربلای معلّی و پیوستن به سیل خروشان مراسم اربعین حسینی و از آنجا به سمت قدس (و یا مستقیماً به سمت قدس) طرّاحی و اجرا شود.

اولین کاروان از سلسله کاروانهای «الی بیت المقدس» حرکت خود را در اول محرم الحرام 1436 از استان خراسان و از جوار حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (علیهماالسلام) آغاز خواهد کرد انشاء الله.

(حرکت این کاروان در شهرها، به صورت پیاده و بین شهرها با وسیله نقلیه شکل خواهد گرفت.)

سایر کاروانها نیز می توانند از شهرهای دیگر به گونه ای حرکت کرده که در موعد مقرّر به مرز ایران و عراق رسیده و از آنجا پس از برنامه های پیش بینی شده و هماهنگی با مسئولان مربوطه و رعایت ضوابط و قوانین خاص خود به پیاده روی عظیم اربعین حسینی در کربلا متصل گشته و از آنجا به سوی قدس شریف روانه گردند.

در مورد جزئیات این طرح و لوازم و مراحل مختلف آن، ساعت ها و روزهای فراوانی با صاحبنظران، بحث و گفتگو و مشورت شده است که در صورت لزوم در فرصت مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

اجمالاً اینکه باید به حول و قوه الهی تلاش کنیم تمامی ظرفیت جهان اسلام و حتی خارج از آن را به پای این امر عظیم و مبارک، یعنی آزادی قدس شریف و نابودی رژیم گرگ صفت و کودک کش صهیونیستی بکشانیم تا به فرموده مقام معظم رهبری، درهای فرج به روی امّت اسلامی گشوده شود. انشاءالله

از همه علاقه مندان به شرکت در این امر مقدّس یاری می طلبیم

ستاد مردمی آزادسازی قدس شریف

آدرس دفتر قم: خیابان انقلاب (چهارمردان)، کوچه 11، پلاک 19، دفتر فرزندان روح الله.

عضویت در ستاد با ارسال عبارت «القدس لنا» به همراه نام و نام خانوادگی و شهر و شغل خود به شماره: 10000000001418


93/7/4::: 2:56 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ با سلام؛ دوستان چند سایت ایرانی برای جستجو بفرستید.
+ . ??واکنش حاج آقا خاطره به برنامه "خنداوانه"?? ?امام از اول هم مخالف امین حیایی بود/اگر احساس کنم کمدین های موجود صلاحیت کافی ندارند وارد میدان انتخابات میشوم/ ??فائزه بابا:درخواست های مردمی برای حضور حاج آقا زیاد شده. ??Wow.hajaqakhatere.ir
+ موضوع شهادت ناصر عبداللهی، خواننده موسیقی زیبا و دلنشین «یا فاطمه بنت نبی، عشق محمد با علی، یا زهرا»، به دست افراطیها و دشمنان اهل بیت (ع)


+ نمایش برخورد با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه با دستگیری بابک زنجانی!؟؟/ چرا با مهدی هاشمی برخورد نمی شود/ چرا با رانتخواران بزرگ مثل رانتخوار بزرگ سویا برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921017000807


+ همنوا با خواننده نسل جدید انقلاب «حامد زمانی» فردا در سراسر ایران با بلندترین فریادهایمان پاسخ جنایات و سیاستهای شیطانی شیطان بزرگ را در لبیک به نظر امام دیروز و امام امروزمان می گوییم: «مرگ بر آمریـــــــــکا»


+ استاد میرشکاک: الا ای پایمردان خمینی! جوانمردان آیین حسینی پرستوهای بال و پر شکسته که می‌خواهد شما را سر شکسته؟ به میدان از شما پایی که جا ماند گواه بازگشت کربلا ماند * سرآمد انتظار سرفرازان درآمد نوبهار پاکبازان امیر خیل جانبازان جلیلی است سرآهنگ سراندازان جلیلی است


+ در این نظرسنجی انتخاباتی شرکت کنید: http://ie92.ir/pollpolitical/
+ استثمار مردم در بانک پاسارگاد!... چند روز پیش به دلیلی مجبور به افتتاح حساب در بانک پاسارگاد شدم... چون بیش از ده کارت بانکی داشتم گفتم کارت نمیخوام دفترچه بدین!... ناباورانه و البته پس از صدور دفترچه کارمند بانک گفت: سه هزارو پانصد تومان کارمزد دفترچه است و از حسابتون کم میشه!... دیگه نمیشد کاری کرد... نمیدونم آخه این دفترچه چقدر هزینه داره!ظلم از این آشکارتر میشه؟! نمیدونیدچقدر سوختم!!!


+ مناظره آقایان عسکراولادی و شریعتمداری در مورد ریزشهای انقلاب از شبکه یک درحال پخش است ملاحظه بفرمائید
+ دکلمه زیبای علی فانی در فراق امام مهدی(عج) به طاها...به یاسین...به معراجِ احمد... به قدر و...به کوثر...به رضوان و طوبی... به وحی الهی...به قرآنِ جاری به تورات موسی...و انجیل عیسی بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدایِ گدایان زهرا چه شب ها که زهرا، دعا کرده تا ما همه شیعه گردیم و بیتاب مولا غلامی این خانواده، دلیل و مرادِ خدا بوده از خلقت ما مسیرت مشخص...امیرت مشخص مکن دل دل، ای دل...بزن دل به دری